Wie is de Mol? 2020 #2

Ja… zo van de officiele widm site geplukt

Hahahah ik voel me nu echt bekend love it

@LaScript Ja want Rocky begint niet met een R lol

4 likes

Ik had het hier met m’n vriend over en vond precies hetzelfde. Vooral omdat ze vroeger wel allemaal leuke, ingewikkelde maar niet te vergezochte hints erin reden. Hij zei toen dat ze dat nu waarschijnlijk niet meer doen omdat er teveel mensen op fora (speciale wie is de mol fora) alles helemaal uitpluizen en er dan te makkelijk achterkomen. Vroeger speelde internet natuurlijk een veel minder grote rol daarin. Zit wel wat in vond ik!

Ik wil voor het eerste nu de Belgische variant gaan volgen. Is dit makkelijk te kijken vanuit Nederland?

Ja ik kijk gewoon via de website van vier, kan wel pas nadat de aflevering in België is uitgezonden. En volgens mij is het via het Nederlandse forum ook mogelijk via een download link oid. Dan is het wel mogelijk om je scherm in Chrome te streamen naar je tv.

2 likes

Daar hebben we ook een heel topic over. Kun je vanaf dan ook meepraten.

2 likes

Leuk, thanks!

Volgens mij is dit inderdaad de reden. En er was een paar jaar geleden een te makkelijke hint, en toen wist heel Nederland na aflevering 2 al wie de mol was. Dus die fout willen ze zeker niet nog eens maken.

https://www.ad.nl/tv-en-radio/regisseur-widm-mol-aanwijzing-grootste-fout-uit-carriere~ada1d294/

Haha ik wist direct dat dit over Klaas ging, nog zonder het artikel te lezen. Dat was toen echt zo’n saai seizoen doordat we het direct wisten. Zonde!

5 likes

Susan Visser verklapte het toen ook in MolTalk, toch? Daar staat me iets van bij.

1 like

Nee, zij wist helemaal niet dat Klaas de mol was.

Woaaaah, Rick McCullough heeft op z’n insta een aankondiging gezet voor een livestream zaterdag, 20:30. Zin an!!!

13 likes

Lijkt mij niet dat het vooraf bekend is. Anders hoeven we niet te kijken.

1 like

Teaser was iets van invloed op het spel hebben en iets over 1e afvaller. Staat ergens op social media.

1 like

Ik had zo gehoopt op een “surprise we zijn er in september al!!!”

2 likes

Volgens mij begint het altijd de 1e zaterdag van januari. Heerlijk iets om naar uit te kijken na alle feestdagen.

2 likes

Ja, dat is waar!! Wel echt een hoogtepunt in jan en feb haha

2 likes

Wat is dit?

Vind het wel spannend haha

1 like

Hij brengt t wel heel serieus.

1 like