De Mol België

ja ik vind het ook zo leuk dat het onbekende vlamingen zijn. Lijkt me een stuk minder tof als “imago” meespeelt

2 likes

De eerste 3 seizoenen zijn waarschijnlijk niet meer te vinden, dat is van eind jaren 90/begin 2000 geleden.

(En als iemand die wel nog ergens kan opduikelen, kijk ik ook meteen.)

Een aantal jaar terug stond er daar wat van op youtube

1 like

Ik heb die vorig jaar nog ergens allemaal teruggekeken, ik ga eens kijken of ik nog kan terugvinden waar.

Edit ah ja gevonden! Hier seizoen 1 2 en 3 @Hinkje @Tubing

9 likes

Super, bedankt!

1 like

Ohhh heb er weer zo’n zin in! Net even gecheckt maar wel jammer dat je via de website nog steeds niet kunt streamen via een Chromecast :sob::sob:

1 like

Als je de website opent in Chrome, kun je bij die drie bolletjes bovenaan (onder het kruisje) op ‘Casten’ klikken en daarna op ‘Tabblad casten’. Zo kijk ik het altijd op mijn tv!

2 likes

Ik ben met het eerste seizoen begonnen. Zo grappig om een programma uit 1998 terug te zien :smile:, met die computers en zonder gsm e.d. Ik weet al wie de mol is, dus dat is een beetje jammer, maar ook wel interessant om het eens op die manier te kijken.

1 like

Haha ik heb seizoen 3 gekeken. Indd leuk om te zien. Die mol is gewoon een aantal keer betrapt :joy:

2 likes

Zin in!! Afgelopen week vorig seizoen teruggekeken, heb vanmiddag gewoon zitten meehuilen bij de bekendmaking haha

2 likes

Ik heb er ook zoooveel zin in!

Ik heb deze week seizoen 7 echt gebinged gewoon. Het was zó leuk en spannend weer. Wil eigenlijk ook seizoen 6 gaan kijken, maar ik heb nog een beetje een hangover van 7. :’)

1 like

Ik hoop dat ik het in Nederland snel kan terugkijken.

De kandidaten lijken mij ook erg leuk! Ben benieuwd naar volgende week en of deze 10 het echt worden.

Ik heb het voorstellen inderdaad net gekeken. Ik ben benieuwd.
Volgende week kijk ik op maandag, dan ben ik minder moe en kan ik het beter verstaan

Is het te bekijken vanuit NL (dus zonder vpn verbinding). Ik zie dat je eerst een account aan moet maken en heb ik niet zo veel zin in als daarna blijkt dat ik het alsnog niet kan bekijken

Amaiii spannend! Heb er zin in. Vind het leuk dat er altijd van die mindfucks in de Vlaamse mol zitten, de Nederlandse is echt zo’n slap aftreksel. Gilles en Gilles hebben ook een leuke dynamiek trouwens samen. Leuke groep mensen, ben benieuwd of ze samen blijven.

4 likes

Vind ik ook! Als persoon vond ik hem heel leuk maar als presentator zo saaaaai.

1 like

Ik ken hem verder totaal niet en dit was het eerste wat ik van hem zag, maar vond hem ook erg mwehh. Vooral op het begin als hij zo in de camera praat. Later in gesprek met de andere Gilles kwam het allemaal wat vlotter over.

Het valt mij elke keer op dat de accenten van de verschillende Vlamingen altijd zo’n onderwerp van gesprek is. Waarom?! Is toch totaal oninteressant?

Voor mij als Nederlander klinken ze sowieso allemaal hetzelfde :sweat_smile:

5 likes

Ik vind accenten wel een leuk gespreksonderwerp haha. En ik denk meerdere mensen wel, gezien op FF er ook een NL-Vlaams topic is? Of er soms in topics een voicememo gevraagd wordt? Ik vind het ook jammer dat er maar 1 West-Vlaming meedoet, vond de gesprekken destijds bv tussen Pieter-Lloyd-Joke zo leuk.

3 likes