Oman, bijzondere locatie ook!
Ik ben heel erg benieuwd of ze de Belgische vibe wat meer weten te vangen in deze serie met onbekende mensen
Tsja, ieder zân ding! Ik vind het totaal geen probleem als er elke week op een bepaald tijdstip een aflevering (of twee) beschikbaar komt. Ik heb sowieso geen TV en ik kijk alles op mijn eigen moment op de laptop, en eerlijk gezegd snap ik ook niet wat het probleem met streaming is omdat de meeste tvâs tegenwoordig al die apps hebben om het op af te spelen. Als het dan bijvoorbeeld op zondag om 20:00 live uitgezonden wordt of via de app dat maakt dan helemaal niks uit. Maar misschien heb jij geen smart-tv en dan is dat jammer!
De streaming versie staat online, twee afleveringen!
Ik moet nog beginnen met kijken, maar klopt het nou dat er twee mensen uit hetzelfde dorp meedoen? Dat is toch best gek, of kon je je in tweetallen opgeven?
Ik vond de eerste 2 afleveringen heel leuk
Kijkt iemand het ĂŒberhaupt? Haha heb niet het idee dat het erg leeft. Maar ik vind het heel leuk! Leuke groep, leuke opdrachten, leuk land
Ik kijk het ook! Ik vind het ook heel leuk gedaan. Het is wat minder kneuterig en Hila is echt een goede presentatrice.
Verdenk je al iemand?
Ik vind het ook heel erg leuk! Komt in de buurt van de Vlaamse versie! Ook verfrissend dat de test niet aan het einde van de aflevering is en dat er niet zoân suffe scene is waarin de afvaller wordt besproken alsof die dood is. Ik hoop dat deze versie gewoon mainstream wordt vanaf volgend jaar en we van die saaie bekende nederlanders af zijn.
Ik kijk ook. Vind het heel leuk, doet mij ook denken aan de vlaamse versie. Vind de opdrachten heel leuk,echt wel anders dan de normale serie.
Oooh ik vind het juist zo irritant dat de test zo random in de aflevering is. Vind dit seizoen ook echt veeel minder leuk dan de gewone seizoenen door de opzet en hoop heel erg dat het volgende tv seizoen wel weer normaal gaat zijn en dit niet een voorproefje is van de nieuwe regisseur. Dat het onbekende mensen zijn vind ik trouwens wel leuk en mag voor mij wel vaker!
Jazeker, maar ik heb dit topic even niet op âvolgenâ staan, omdat ik bang dat hier spoilers komen als ik het nog niet heb gezien.
En het leeft niet, omdat het streaming is. Iedereen kijkt het op zijn eigen moment, dan krijg je minder engagement.
Ik vind Hila echt heel goed. Van mij mag Rick wieberen. (sorry Rick) Ik vind de afleveringen wel wat kort, heb echt het gevoel dat er wat meer in zit als er een kwartier meer tijd zou zijn. En prima dat de test middenin zit, maar de âcliffhangersâ zijn soms wel wat bot?
Voor wie afl 4 al heeft gezien: hebben jullie ook het filmpje op de website gezien? Staat onderaan bij de aflevering. Dat zie je een paar seconden na de cliffhanger in de aflevering.
Pff ik vind het nog lastig eigenlijk Misschien Nyree of Johan? En jij?
Ik vind het jammer dat de afleveringen maar zo kort zijn en dat het alweer op de helft is ofzo? En ik miste afgelopen week een recap van vorige week omdat er na één opdracht ineens een test was en ik totaal vergeten was dat de week ervoor ook al een opdracht was na de vorige eliminatie.
Ik vind er juist helemaal niet zoveel aan eerlijk gezegd. Potentieel leuke opdrachten maar je ziet zo weinig van de kandidaten dat het me allemaal niet zo kan schelen?
Ja dat ook, als de afleveringen een uur of langer duurden konden de kandidaten veel uitgebreider in beeld komen. Die meid die als tweede afviel heb ik naar mijn idee echt 0 keer in beeld gezien.
Helemaal mee eens, je leert die kandidaten amper kennen en de korte afleveringen helpen daar niet bij. Juist bij een streamingseizoen kan je het de lengte maken die je wil toch?
Heb het mijn pijn en moeite afgekeken, maar ook de mol vond ik tegenvallen.
Toch jammer dat die vibe van België niet te pakken krijgen in NL.
Poeh, vond het ook zwoegen op het eind. En de hints suf en vergezocht. Terwijl ik echt vond dat de opdrachten leuk waren. Gemiste kansen, jammerrr
Moet nog anderhalve aflevering maar als degene die ik nu verdenk inderdaad de mol is, vind ik ât echt tegenvallen Vind ât verder lastig want veel opdrachten zijn wel leuk en ook hoe de afleveringen zijn ingestoken: niet altijd eindigen met eliminatie. Maar toch heb ik niet de mega urge om alleen maar verder te willen kijken en ik weet niet precies waar dat âm in zit. Misschien toch de kandidaten? En indd de kortere afleveringen.