Wie is de Mol? 2020 #3

Het belangrijkste voor mij is haar houding. Ze komt onzeker en afzijdig over. De mol komt ook onzeker over en je hoort dat de mol het lastig heeft. Als enige emotioneel worden toen Teun weg ging.

Bij de tuktuk opdracht gingen de opdrachten van haar groep 2x mis. In de aflevering met de kraak pakt ze een object van 250 euro. Niet een hoog bedrag, maar wel een bedrag waarmee je goodwill krijgt. Karaokeopdracht vals en deels niet zingen, waardoor er weinig binnen komt.
Bij wie van de 3 wees ze Ray aan als leugenaar samen met Sam.

Maarja nogmaals, ik zit in een tunnel :joy: Er zullen vast een hoop dingen zijn die ze goed doet die ik niet zie haha

Edit: bij de keuze van de mol hoorde je ook dat veel vonden dat een goede mol sociaal is. Dat bordje zag je ook redelijk vaak bij haar geplaatst worden.

3 likes

Zolang er geen ā€˜niet de mol’ filmpje van hem online staat geloof ik dat hij nog terugkomt!!

Was sowieso een apart einde toch?

1 like

Ze reageerde ook anders dan alle anderen na het rode scherm van Ray. Iedereen geschokt naar hem kijken, en Nora bleef best lang met een vreemde blik richting Rik kijken.

3 likes

Ik vind Nora ook verdacht. Vond dat zingen ook opvallend slecht. Ze doet de opdrachten steeds net een beetje fout en ik vind haar ook wat ongemakkelijk overkomen.

Wie is volgens jou de mol?

• Nora
  • Sam
  • Sophie
  • Maaike
  • Bridget
  • Stijn
  • Roos

0 stemmers

2 likes

Veel van de spellen komen uit de belgie editie of bestemming X

Ik vind dit geen leuke mensen.

4 likes

Nee, ik ook niet. Lijkt mij dat ze heel bedachtzaam en observerend is.

1 like

Ik vind het tot nu toe een leuk seizoen! Leuke spellen en steeds leuke twist er in.

4 likes

Vorige week dacht ik van hmm misschien is het toch wel Sofie

Maar nu heb ik het idee dat dat er te dik bovenop ligt

1 like

Ja heb ik ook! En ook bij Sam/Roos/Bridget vind ik het er te dik bovenop liggen

2 likes

Ik hoop echt dat Sam er vandaag uit gaat

7 likes

Ik ook :rage:

2 likes

Dat onderonsje van de scootertaxi vond ik schattig

3 likes

Echt heel raar dat Nora ineens afhaakte bij dat dansen 🫠 heb al mijn punten op haar maar weet niet hoe ik dit op moet vatten

6 likes

Ik zat even niet op te letten, maar waar is ze dan/waarom is ze afgehaakt?

Vond ik ook vaag, zie wel als mol actie. Zie is op dit moment ook mn mol.

Hahaha hoe Rik probeert z’n lach in te houden

6 likes

Ja ik snap ook niet waarom dat mocht überhaupt??

1 like

Waar is Nora gebleven? Die is helemaal pleite…

1 like

Ze was samen met Bridget en Maaike die oefeningen aan het oefenen en toen zei ze ineens van ā€˜ik haak af, sorry’

1 like