Wie is de Mol? 2020 #3

Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn. Misschien wie Eveline bevrijdde.
Ik vond wel slim dat ze gewoon verzonnen heeft dat ze wat konden winnen als zij eruit kwam.

Waarom moeten ze als ze eruit liggen het mollenboekje inleveren ? Zou er straks weer zijn dat ze elkaara boekje kunnen inzien?

Zal wel weer een opdracht worden dat ze tegen elkaar op kunnen bieden om molboekjes van afvallers in te zien. Zodat de mol weer voor een historisch lage pot kan zorgen🙄

6 likes

Ik vertrouw Nienke niet

2 likes

Als mol wilde je denk ik juist het veld in: veel tijd verspillen door echt de juiste auto niet te kunnen vinden, mogelijk min geld meenemen of met geld toch oeps op de foto gezet worden. Maar dus wel pas na de bevrijding van Evelien want die kan anders mogelijk zien dat je een deur niet echt open probeert te maken oid.

De sleutels waren niet gemarkeerd, dus vanaf die werkplaats had je maar weinig invloed op het verloop.

4 likes

Hahah die Bram, zo zuur :sweat_smile:

6 likes

Leuk dat er weer veel locals bij de opdrachten worden betrokken!

9 likes

Echt een grote kleuter

Ik vond nasrdin wel grappig :crazy_face:

3 likes

Oh neeee

3 likes

ik blijf erbij dat ik het echt stom en onterecht vind dat Evelien er weer in zit :sweat_smile:

22 likes

Ze moeten ook een keer stoppen met de eerste afvaller de kans geven terug te komen, verzin eens iets nieuws.

5 likes

Oh noooo m’n punten weg. Jammer, leuke kandidaat.

ja inderdaad! en ik ben gewoon zuur dat Geraldine nu de eerste echte afvaller is want ik vond haar een leuke kandidaat haha. en nu is er alweer een leuke kandidaat weg!

4 likes

Ik vind Quinty wel erg ‘geacteerd’ overkomen. Haar reacties komen me niet oprecht over. Ze zit ook steeds op de sleutelrollen, met het pingpongen en daarna in de bootjes met een portofoon in dr handen, en ze vond in de discotheek de man met het ‘oog’

5 likes

Vind ik ook ja, maar misschien is zij sowieso iemand die altijd een beetje een ‘act’ opvoert zeg maar, zo heel bewust van de camera’s. Dat vind ik ook bij Bram

4 likes

Vond dit wel echt een leuke aflevering

10 likes

Ik vind het wel heel veel lasergame achtige opdrachten dit seizoen?

3 likes

Love Daan en Bram samen :purple_heart:

12 likes

Bram en Daan samen in een serie voelt als zo’n Disney Channel / Nickelodeon cross over van vroeger :yellow_heart:

Ik vond het voetballen en de disco echt mega leuk!

3 likes

Oog = analyseren?
Voetbalwedstrijd = hint naar Milan? Als voetbalanalist?
Jongen in beeld met oranje shirt nr.7, dat had Milan ook aan.

Ik zit in een tunnel :smiling_face_with_tear:

Ik denk juist dat het wel een vrouw moet zijn omdat er hiervoor twee mannen mol zijn geweest

Maar goed dat hoeft niet per se want het is ook weleens 3x man achter elkaar geweest

1 like