Vind ik ook ja, maar misschien is zij sowieso iemand die altijd een beetje een ‘act’ opvoert zeg maar, zo heel bewust van de camera’s. Dat vind ik ook bij Bram
Vond dit wel echt een leuke aflevering
Ik vind het wel heel veel lasergame achtige opdrachten dit seizoen?
Love Daan en Bram samen ![]()
Bram en Daan samen in een serie voelt als zo’n Disney Channel / Nickelodeon cross over van vroeger ![]()
Ik vond het voetballen en de disco echt mega leuk!
Oog = analyseren?
Voetbalwedstrijd = hint naar Milan? Als voetbalanalist?
Jongen in beeld met oranje shirt nr.7, dat had Milan ook aan.
Ik zit in een tunnel ![]()
Ik denk juist dat het wel een vrouw moet zijn omdat er hiervoor twee mannen mol zijn geweest
Maar goed dat hoeft niet per se want het is ook weleens 3x man achter elkaar geweest
Zo echt he! In de eerste aflevering dat ze moesten uitkijken voor de park rangers, de tweede aflevering de fotografen, en volgende week lasergamen. Beetje veel van hetzelfde! Aflevering 3 vond ik dan wel heel leuk met het voetballen en de discotheek.
Ik verdenk trouwens Dilalah, ze is niet vaak in beeld, is terughoudend, laat geen emoties zien… Ik vind het verdacht maar ook jammer als dit dan mollengedrag is.
ze was laatst bij de slimste mens en toen was ze ook precies dit, dus denk dat ze gewoon een beetje zo is… maar ik snap wel dat je haar verdenkt, heb ik zelf ook een beetje!
Oke van mij hoeven niet alle opdrachten met dat er op ze geschoten wordt als ze gezien worden haha… voor mijn gevoel is dat nu wel heel vaak zo
hoop dat ze ook nog wat meer de natuur in gaan, hallooooo je bent in Tanzania
Arme Daan ![]()
Ik ga echt stuk om Daans uitspraken, haha. En zo leuk dat Tobias erin zat!
Zou zo leuk zijn als tobias een keer mee zou doen
Omg ja dat zou echt fantastisch zijn.
Ik heb het idee dat het dit jaar veel minder leeft. Ook in dit topic bijvoorbeeld.
Misschien omdat het al de tweede is in korte tijd? Merk dat ik er ook minder lekker inkom daardoor. Terwijl ik de groep voor het eerst sinds een lange tijd echt heel leuk vind.
Ik vind het wel een heel leuk aeizoen. Maar is inderdaad wat veel.
Vond het wel verdacht dat Bram alle telefoontjes op wilde nemen. En veel mingeld en geen kans op een vrijstelling. Denk dat je als kandidaat altijd voor een vrijstelling probeert te gaan ipv voor informatie?