Wie is de Mol? 2020 #3

Zo echt he! In de eerste aflevering dat ze moesten uitkijken voor de park rangers, de tweede aflevering de fotografen, en volgende week lasergamen. Beetje veel van hetzelfde! Aflevering 3 vond ik dan wel heel leuk met het voetballen en de discotheek.

Ik verdenk trouwens Dilalah, ze is niet vaak in beeld, is terughoudend, laat geen emoties zien… Ik vind het verdacht maar ook jammer als dit dan mollengedrag is.

ze was laatst bij de slimste mens en toen was ze ook precies dit, dus denk dat ze gewoon een beetje zo is… maar ik snap wel dat je haar verdenkt, heb ik zelf ook een beetje!

Oke van mij hoeven niet alle opdrachten met dat er op ze geschoten wordt als ze gezien worden haha… voor mijn gevoel is dat nu wel heel vaak zo

7 likes

hoop dat ze ook nog wat meer de natuur in gaan, hallooooo je bent in Tanzania

17 likes

Arme Daan :sweat_smile:

3 likes

Ik ga echt stuk om Daans uitspraken, haha. En zo leuk dat Tobias erin zat!

5 likes

Zou zo leuk zijn als tobias een keer mee zou doen

6 likes

Omg ja dat zou echt fantastisch zijn.

2 likes

Ik heb het idee dat het dit jaar veel minder leeft. Ook in dit topic bijvoorbeeld.

Misschien omdat het al de tweede is in korte tijd? Merk dat ik er ook minder lekker inkom daardoor. Terwijl ik de groep voor het eerst sinds een lange tijd echt heel leuk vind.

2 likes

Eens met @JustinBieber

Ik vind het wel een heel leuk aeizoen. Maar is inderdaad wat veel.

1 like

Vond het wel verdacht dat Bram alle telefoontjes op wilde nemen. En veel mingeld en geen kans op een vrijstelling. Denk dat je als kandidaat altijd voor een vrijstelling probeert te gaan ipv voor informatie?

1 like

Ik denk dat je als kandidaat bij dit spel wel kon inschatten dat die vrijstelling nooit gehaald ging worden. Mensen gaan sowieso telefoontjes opnemen en hier had maximaal de helft opgenomen mogen worden, duo’s die met elkaar moesten bellen waren ook niet allemaal duo’s die elkaar vertrouwden. Dan kan je beter zeggen neem allemaal maar op, als mol want geen geld in de pot en als kandidaat vanwege de waardevolle informatie waar Rik over had gesproken voor de start. Anders heb je én die informatie niet én geen vrijstelling.

2 likes

Moeten ze volgende week nou weer door iets manoeuvreren en zorgen dat ze niet gepakt worden? Vind dat echt saaie opdrachten

1 like

Ik denk dat hij de mol echt niet is (en dat hoop ik ook) maar wel typisch zo’n kandidaat die graag mol speelt

2 likes

Ik zit helemaal in een Bram tunnel. Begon toen hij kwam met Eye of the tiger. En er dan direct daarna een opdracht kwam waar ogen centraal stonden. En alles daarna was mega verdacht. Alleen dat doet me dan ook weer twijfelen, ligt er bovenop.

3 likes

Ik denk dat ze die molboekjes met opzet daar laten liggen op tafel en dat Rik dan achteraf gaat zeggen: ‘ja waarom pakten jullie dat molboekje niet? Lag gewoon voor het grijpen!’

2 likes

Ze komen inderdaad steeds heel opvallend in beeld!