Wie is de Mol? 2020 #3

Ik denk dat je als kandidaat bij dit spel wel kon inschatten dat die vrijstelling nooit gehaald ging worden. Mensen gaan sowieso telefoontjes opnemen en hier had maximaal de helft opgenomen mogen worden, duo’s die met elkaar moesten bellen waren ook niet allemaal duo’s die elkaar vertrouwden. Dan kan je beter zeggen neem allemaal maar op, als mol want geen geld in de pot en als kandidaat vanwege de waardevolle informatie waar Rik over had gesproken voor de start. Anders heb je én die informatie niet én geen vrijstelling.

3 likes

Moeten ze volgende week nou weer door iets manoeuvreren en zorgen dat ze niet gepakt worden? Vind dat echt saaie opdrachten

4 likes

Ik denk dat hij de mol echt niet is (en dat hoop ik ook) maar wel typisch zo’n kandidaat die graag mol speelt

2 likes

Ik zit helemaal in een Bram tunnel. Begon toen hij kwam met Eye of the tiger. En er dan direct daarna een opdracht kwam waar ogen centraal stonden. En alles daarna was mega verdacht. Alleen dat doet me dan ook weer twijfelen, ligt er bovenop.

5 likes

Ik denk dat ze die molboekjes met opzet daar laten liggen op tafel en dat Rik dan achteraf gaat zeggen: ‘ja waarom pakten jullie dat molboekje niet? Lag gewoon voor het grijpen!’

4 likes

Ze komen inderdaad steeds heel opvallend in beeld!

1 like

Ja maar dat is net zoals bij de eerste aflevering met die fragmenten, beetje flauw om dat achteraf te zeggen terwijl het duidelijk is dat dat niet de bedoeling is om zoiets te doen in het format van het programma.
Ze proberen die dubbele laag te creëren zoals in belgie maar slaan de plank daar wel wat mis.

2 likes

Dit idee heb ik ook. En had ik ook bij het vorige (jubileum) seizoen. Ik vraag me ook af of dit in de kijkcijfers terug te zien is.

Ik zit trouwens in mijn Daan tunnel. Ik hoop ook dat hij de mol is want ik ga stuk om hem steeds.

2 likes

20260325_211057

Kwam dit tegen in een boekje van mijn dochter (6,5) en moest zo lachen :joy:

14 likes

Maar alle titels van de opdrachten zijn ook oog en zicht gerelateeerd. Maar dan is het misschien toch Matteo, die speelde in oog-appels.

Overigens zit ik in een Daan tunnel, volgende week doen ze wel iets met bomen.

1 like

Door deze Joker actie denk ik echt dat Daan de mol is

7 likes

Niet elke dag is joker-dag

1 like

Wéér iets met bewakers :yawning_face:

11 likes

Ook raar maar 50 bij het zakje van daan?
Geld weggegooid?

2 likes

Ik hoop niet dat Daan de Mol is. Ik vind hem een beetje irritant.

1 like

Huhhh dit einde, wat stom

6 likes

Geen eliminatie?

1 like

Wat een mega saaie aflevering was dit zeg.

12 likes

Ik vroeg me wel af hoe het zit met die klok! Die stond echt overduidelijk de hele tijd bij iedereen op 5 voor half 1?

1 like

Ja 12:26 net al bij die eerste video’s

2 likes