Wie is de Mol? 2020 #3

Oh hebben ze dat toen al uitgelegd haha. Niet meegekregen

1 like

Ik heb zo sterk het gevoel dat het Daan is - ook weer na deze aflevering- maar het ligt er ook weer zo dik bovenop? Of ik zit gewoon in een enorme tunnel.

Met de koffie opdracht werd er gevraagd wiens motto ā€œhet leven niet te serieusā€ nemen is. Daan stak meteen zijn hand op maar toen Bram heel stellig zei dat het zijn motto was, deed hij hem snel weer omlaag. Vond ik ook zo vaag.
En dan die actie met die jokers, die info delen terwijl er dus geen jokers liggen. Waardoor iedereen met het zoeken naar jokers bezig is ipv de opdracht.

5 likes

Ik ben het aan het terugkijken en hoe ze dan zo noncha doen over die €3500. Ook daarom is het leuker in BelgiĆ« met niet bekende mensen

4 likes

Ik vond die ā€˜op 26 seconden had je de mol kunnen zien’ heel duf. En die reacties van iedereen veel te overdreven dat ze dit Ć©cht hadden moeten zien aankomen!!!

7 likes

Jezus dit seizoen is ondanks leuke kandidaten, echt bijna net zo saai als Tsjechiƫ tijdens de corona. Heb het idee dat je ook helemaal niks ziet van het land, ze zijn zo stationair steeds en de hele tijd vergelijkbare opdrachten op saaie locaties.

11 likes

Ik verdenk Milan. Hij zat totaal niet te zeuren dat hij mollicitatie van Eveline te zien kreeg terwijl zij eruit lag en terug is gekomen. Hij zat juist naar Matteo te kijken die bes ongemakkelijk overkwam. Misschien is het Matteo. Die de fanatieke kandidaat speelt.

Maar denk ook dat Daan het kan zijn of Bram die ouwehoert vaak met Daan mee. Daan ligt het er teveel boven op.

Dus eigenlijk geen idee, eerste idee was Milan.

Even vergezocht maar Milan is van 1988 en dat opgeteld is 26. En 26 speelt belangrijke rol dit seizoen.

3 likes

Ik zit ook op Milan. Zou Bram en Daan niet als mol kiezen, vooral Daan is echt chaotisch denk ik.

1 like

Ik denk ook dat de programmamakers het een te tricky keuze zouden vinden om Daan of Bram de mol te maken, wetende dat deze twee elkaar echt wel goed kunnen. Zelfde als Jurre en Sahil in het jubileumseizoen. Liegen en een andere versie van jezelf spelen is een ding in een groep onbekende, maar wordt wel heel lastig als mensen je heel goed kennen.

1 like

Jawel toch? Hij zei iets als dat hij niks aan haar video had, want zij lag er al uit en als ze haar in de Jeep hadden laten zitten dan kwam ze er nooit meer in, dus kon zij toch niet de mol zijn. En daarom keek hij naar de andere deelnemers.

5 likes

Hij zei (dacht ik) alleen dat bij de 1 op 1 praatjes. Had verwacht dat hij meer zou zeuren tijdens het spel daarover.
Misschien heb je ook wel meer aan, aan het rondkijken dan de filmpjes.

2 likes

Dan had hij niet op play moeten drukken.

1 like

Haha oja dat kon ook nog. Hmm ja wie weet is hij het wel inderdaad. Ik heb geen idee, ik weet het ook eigenlijk nooit :sweat_smile:

Ik heb het ook nooit goed gehad. Toen Jan het was vond ik letterlijk iedereen verdacht behalve hem :joy:

2 likes

Ik snap het niet van die 26 seconden eigenlijk, het fragment ging over 1 iemand?

3 likes

Tussendoor kwamen ook die shots van andere kandidaten. Dat zal op 26sec ook zo geweest zijn

2 likes

Heel tof deze opdrachten met de masai!

7 likes

Ik had gedacht dat er misschien wel twee uit zouden gaan, omdat er vorige week niemand ging. Maar niet dus.

1 like

Leuke opdracht en mooie beelden.

Verder heb ik dit seizoen weinig buikgevoel qua Mol/ verdachte dingen. Ze doen de opdrachten ook behoorlijk goed steeds. Nienke was eigenlijk de enige die ik als Mol afgestreept had. Dus dat zij eruit is brengt me ook weinig verder. Bram en Daan doen wel opvallende dingen, maar dat kan ook net zo goed gewoon hun karakter/gekloot zijn.
Ik dacht ook dat er misschien 2 uit zouden gaan, maar dat zal nog wel een aflevering uitgesteld worden dan.

1 like

Kan Bram nu wel nog de mol zijn? Of is dit een mindfuck van de productie…

Ja de mol kan in principe die opdracht ook aan zichzelf geven. Denk niet dat de productie op dit punt in het spel een kandidaat zo duidelijk wil laten afschrijven als potentiƫle mol.

2 likes