Ik lig een week achter en kwam hier om te checken wie eruit is haha maar nee niemand spoilt het. Ga het dinsdag weer kijken.
Dan heb je niet goed gelezen ![]()
Lol ik zie het nu inderdaad haha
Vind er trouwens geen reet aan dat moltalk er nu voor zit. Je bespreekt een aflevering van een week geleden, maar vooruitblikken op de aflevering van erna kan niet want je weet niet wat er in komt
Wat als meerdere mensen de vragen goed zouden hebben? Dit is wel toevallig toch
Ja vooral omdat ze ook nog keuze krijgen uit 2 opties toch? De eerste 2 vragen waren makkelijk en de derde was 50/50, wel heeeel toevallig dat maar 1 iemand het goed had
Ik vind het saai als mensen waarvan je toch al wist dat ze het niet waren eruit gaanš hier leren we precies niks van
Ja enige nuttige hieraan is dat zij Daan gelijk afschreef, dus mocht ze alle vragen goed hebben gehad, dan is hij het misschien toch ![]()
Ja, ik snapte hier niks van? Als meer mensen het goed zouden hebben dan zou het toch meteen duidelijk zijn? Ik ga dan allemaal rare dingen denken zoals; kregen andere mensen misschien bij die ene vraag 2 antwoorden die beide fout waren zodat ze sowieso geen 3 antwoorden goed hadden. Hoe kan dit anders zo perfect lopen?
Ja door antwoorden die niet te controleren zijn denk ik? Als die dan per ongeluk goed waren, ze als fout te tellen?
Ik denk dat ze iets anders verstonden onder oog in oog met de mol. Ook denk ik dat ze mazzel hadden met hoe het liep en dat iedereen t bijna fout had.
Vragen waren sowieso heel lastig. En misschien stond je later wel oog in oog met de mol, dus als āmolā.
Ik las ergens ook de volgende verklaringen: de mol kijkt bij het langslopen langs de hokjes iemand die het goed had bewust aan óf iemand heeft een kijkgaatje gezien in die huisjes. Misschien zat de mol daar wel doorheen te kijken.
Wat mij het meest opviel was Matteo die tegen Rik zei ānou ja ik wist zeker dat ik de mol niet in de ogen zou kijkenā of iets in die trant. En Rik moest toen ook ff grijnzen. Ook had hij een biecht na die Zanzibar opdracht waar hij echt een heel typische twinkeling in zijn ogen had. Begin hem toch steeds meer te verdenken.
Ik heb bij Milan ook nog steeds molvibes, maar hij doet teveel goed. En hij zat in t vliegtuig, daar zou ik een mol niet neerzetten.
Daan ligt er imo te dik bovenop. Zou t ook niet leuk vinden eigenlijk. Ik denk dat hij Matteo verdenkt en daarom heeft lopen klooien bij die foto opdracht om te testen. Wat ik wel verdacht vond is dat hij een hele tijd āwegā leek bij die Zanzibar opdracht.
Ja, ik riep ook bij die opmerking van Matteo dat dat wel echt een opvallende uitspraak was!
Ja ik denk ook dat dat oog in oog niet ging om degene die tegenover je kwam te staan, maar inderdaad dat je iets had kunnen zien vanaf de positie als ātegenstanderā
Ik vond Matteo ook verdacht nu, ook toen Bram die limoenen enzo vond, zat hij ook zo te grijnzen.
Maar Milan is nog wel mijn nummer 1 mol.
Bram en Daan vind ik heel grappig en lopen elkaar denk ik echt op te naaien.
en eindelijk eveline eruit!
Ik zou het zooooo grappig vinden als Bram de mol is. Haha. Juist omdat ie zo klungelt en het er eigenlijk zo dicht bovenop ligt. Ik zie hem er echt voor aan om die limoenen zelf te verstoppen en dan te vinden en ook om die opdracht voor die jokers aan zichzelf te geven.
En zd speelde de intro van oogappels. Maar dat is mijn oogappel tunnel denk ik. Hij keek ook wel verdacht toen Bram die limoenen ontdekten.
Ik zat dus op milo en quinty, maar als mol zou je denk ik niet bij de parachute opdracht gaan want daar kan je veel minder mollen. Tenzij je gewoon heel graag wilt parachute springen en denkt joe dan maar niet mollen!
Er zitten vast ook weer mensen bij die dingen express verstoppen, om anderen of zichzelf verdacht te maken. Dus die verstopte limoenen zeggen ook niet perse dat de mol in die groep zatā¦
Ik denk zelf dat de mol niet zou springen. Er was meer geld te verdienen op de grond.
Ik denk daan of bram.
Ik denk Daan, vind zijn stukjes tussendoor heel verdacht. Alsof hij enorm aan het acteren is, bijvoorbeeld over wat hij dacht toen Bram tegenover hem kwam staan. Denk dat dat in het begin nog wel werkte (een beetje de act van gek impulsief mannetje) maar nu vind ik het er te dik bovenop liggen. Alsof hij dat bondje met Bram heel erg voor zich aan het gebruiken is.
Ik zag net een video (weet even niet meer van wie) met een hint dat alle vragen van Daan goed beantwoord zouden zijn. Hoeveel jeeps: kan je tellen vanaf bovenaf en zijn er 23, welke kleur is de weegschaal bij de koffie-opdracht: rood, kan je gewoon zien en welke namen hadden de masaĆÆ die mee deden aan de opdracht: dat zou voor de kijker niet bekend zijn maar het ging om verschil in de naam van 1 persoon en die persoon is door een molloot op Instagram gevonden en heet ( ā¦. ) weet ik even niet meer haha maar in ieder geval de naam die Daan koos. Wat dus zou betekenen dat zijn vragen goed zijn en hij oog in oog heeft gestaan met de mol: BRAM.
Al vond ik dat stukje wel gaar hoor en ook wat Daan daarna allemaal nog zei over Bram. Ook wel weer te opvallend?