Wie is de Mol? 2020 #3

Ik vind Daan en Bram allebei mollen van de regie, ik ben echt overtuigd dat het Mateo is

4 likes

Of dat het dan straks weer zoiets stoms is dat Daan de mol is en dat hij in de weerspiegeling van de ogen van Bram zichzelf kon zien. Omdat je helemaal in elkaars ogen moest kijken

8 likes

Oh ja 100% is het zoiets

2 likes

Bram en Daan waren zo niet serieus met dat lachen :joy::joy:

2 likes

Quinty zat wel steeds achterom te kijken toen ze aan de beurt was. Denk omdat in dat seizoen met Nikkie toen de mol zag.

1 like

Ik vond dat eerst ook verdacht. Maar ik moet zou ook moeten lachen als ik mijn beste vriendin in haar ogen zou moeten kijken haha

1 like

Ik denk dat sommige kandidaten vragen kregen met 2 foute antwoorden dus A B beiden fout. Het kan anders niet dat (in ieder geval in deze montage), ze zo om ste beurt aan de beurt waren en elkaar zo in volgorde afwisselde.
Uiteraard is er dan ook maar 1 x iemand die oog in oog heeft gestaan. Vaak waren 2 vragen makkelijk (en lieten ze die ook zien) en was 1 vraag moeilijk (en zonder antwoord in montage) dat wil zeggen dat het 50/50 is of je de mol ziet, en dan zouden meer mensen de mol gezien hebben/geld verdiend hebben.

Bijv hoe lang gelopen? A 2.8 km of B 2.6 km? (Antwoord is 2.7 km dus fout) =geen mol.

1 like

Hahaha dat stukje dat Rik zo loopt onder water moest er heel cool uitzien volgens mij maar was echt het tegenovergestelde :joy:

Wel makkelijk mollen, gewoon verkeerde antwoorden geven

13 likes

Het dansen van Daan :joy:

6 likes

Ik ging echt stuk toen milan door dat hoepeltje ging :joy:

11 likes

Ik heb een voorgevoel dat Matteo eruit gaat maar ik hoop het niet!

Edit: wow ik heb nog nooit zo’n snelle eliminatie gezien? Dat was echt binnen een minuut gefixt

1 like

Was wel eens sneller hoor, direct eerste scherm rood.

3 likes

ja haha maar meestal is dat muziekje veel langer als mensen wachten op hun scherm

Dat dacht ik ook tijdens de eliminatie, terwijl hij mijn mol is.

Ik twijfel zo tussen Bram en Daan

7 likes

Dat heb ik ook, ik heb mijn punten in de app de meeste op Daan, dan Bram en 3 Matteo. Quinty verdenk ik niet

2 likes

mijn mol milan is eruit. Had hem zo lang als nr 1 en Matteo als 2.

Ik kreeg al benauwd naar het kijken hoe ze onderwater staan, ik zou dat nooit durven.
Ik vond het een leuke aflevering. En eliminatie was inderdaad snel.

4 likes

Het was sowieso een kortere aflevering!
Hoewel ik wel een beetje widm-moe ben, moet ik zeggen dat ik denk ik nog nooit zoveel gelachen heb als dit seizoen. En ook de hele opdrachten met de locals vind ik leuk!

Maar even… wat was Bram aan het doen met die muziek!?

11 likes

Haha jaaa ik vind dit seizoen ook heel leuk! Echt veel gelachen inderdaad.

Ik denk dat Bram het is. Alles wat ie doet voelt nu als een molactie. Maar ik weet het eigenlijk nooit, dus ben benieuwd of ik het nu een keer goed heb haha.

Jouw hoofdverdachte is…

• Quinty
  • Bram
  • Daan
  • Matteo

0 stemmers

2 likes