Wie is de Mol? 2020 #3

Daar waren de boekjes

Zoveel moeite voor 5 min boekje lezen

1 like

Ik vond Bram altijd al leuk, maar heb echt een zieke crush ontwikkeld dit seizoen.

3 likes

Waar is nasardin?!

Eerder naar huis vanwege een ontsteking van een kies.
Was al eerder bekend geworden voor het seizoen, wat wel jammer was.

5 likes

Volgens mij was die eerder naar Nederland teruggegaan

1 like

Wat een kapot saaie (laatste?) opdracht. Super makkelijke vragen en die big 5 mensen zijn ook niet te missen

14 likes

Oh ik vond ā€˜m leuk met de oud kandidaten!

1 like

Moet toch haast wel dat er nog een addertje onder het gras zat, dat je de mol kon zien ofzo

2 likes

Die finales zijn ook niet wat het ooit is geweest zeg

4 likes

Ja leuk dat er oud kandidaten zijn, maar de opdracht was echt kapot saai en simpel toch?

1 like

ze waren niet eens moeilijk te vinden, ze stonden gewoon te zwaaien en springen. en dan ook nog zoveel geld!

3 likes

Godzijdank, ik was echt even bang dat hij de mol zou zijn en dan was ik echt teleurgesteld.

Daan of Bram als mol zou toch echt amaaaaazing zijn 🄹

Ik bedacht me net ineens: Rick heeft best vaak een rayban zonnebril op wanneer hij zegt ā€œje kunt oog in oog staan met de molā€. Wat als daar niet Ray Ban maar Ray Bram blijkt te staan. :joy: OkĆ© malloot modus /uit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Er wa toch ook iets met alle eerste woorden van Rick? Die vormen:
Welkom, je staat oog in oog met mij Bram

Maar… het dan Daan - want die stond oog in oog
Met Bram of Bram want ā€œje staat oog in oog met mij: Bramā€ haha

3 likes

Nee dan is het Bram toch?

1 like

Ja of is het de mol die de zin uitspreekt tegen Bram zegmaar :hear_no_evil:
Bram stond oog in oog met Daan toch

2 likes

Die dobbelsteen opdracht…
Als Daan de mol niet is, is het voor de mol toch heel makkelijk geld uit de pot te spelen zonder enkel risico?
Bram zal best in worp 1 goed gegooid hebben, maar gooide hij pas na 4 minuten zijn eerste keer?
Bij Quinty hebben we ook niet gezien op welk min bedrag ze uiteindelijk stond.

Niemand die erachter kan komen hoelang ze die klok hebben laten lopen toch. Echt heel flauw als de pot echt op 7500 staat ofzo.

1 like

Okeeee ik dacht dat het Daan was, maar door de zinnen van Rik moet het nu wel Bram zijn. Idk of de hint hier eerder besproken is, maar als je het eerste woord neemt dat Rik elke aflevering zegt krijg je: je staat nu oog in oog met… en vandaag begon hij met Bram.

3 likes

Ik denk bij die oog in oog opdracht dat het 26ste paar ogen die van de mol was! Ze moesten natuurlijk ook 2 en 6 dobbelen.
Ik denk ook dat ze ons die ogen niet hebben laten zien omdat het anders door molloten echt ontrafeld is wie er tussen stond.

Wel echt amazing dat Bram en Daan in de finale zitten 🄹

2 likes