Wie denk je dat de mol is?
- Bram
- Daan
- Quinty
0 stemmers
Wie denk je dat de mol is?
0 stemmers
Ik vond Daan en Bram beiden verdacht maar Daan laat wel meer momenten zien:
Bij het onderwater deed hij echt veel fout geloof ik?
Dat meegaan met Quinty in de vraag “zullen we Nas dagboek nemen?”
Ik snap niet waarom mensen op Quinty zitten, ik had haar (en Matteo) doorgestreept toen tijdens dat diner Bram die opdracht had. Als ze de mol was zou je verwachten dat ze Bram zou helpen maar dat deed ze niet. Ze was best stil. Daan hielp Bram toen wel meer door zelf verdachtmakingen te creëeren. En bij de opdracht met de stadssafari wees zij als eerste op Milan geloof ik terwijl ze toen heel goed haar mond had kunnen houden als ze de mol was geweest.
En nog even over vorige week, maar wtf was het nut van die onderwater opdracht. Wat voor toevoeging was dat in het spel? Echt helemaal niks. Als onderwater nou nog met draden was verbonden aan dat bootje/kurken, maar nee het was gewoon random onder water een spelletje spelen dat 100% hetzelfde was geweest als bovenwater :’) Ook niks moeilijks qua adem inhouden ofzo.
En over alweer weken geleden; hele tijd die Kilimanjaro in beeld en er dan niks mee doen??? Niet dat je die berg kan beklimmen, maar het programma draait in Tanzania: ik had op zijn minst één opdracht verwacht wat onlosmakelijk verbonden is met de natuur/hiken. Dat had best gekund ipv die 6 laser/paintball spellen die je ook in Spaarnwoude had kunnen doen :’)
Straks is het gewoon quinty, met types zoals Daan en Bram val je niet op…
Dat zou heel saai zijn
Zou ik juist leuk vinden. Ik vind Bram of Daan als mol heel voorspelbaar en saai
Toen hij niet wist dat bij zeepaardjes het mannetje zwanger is wist ik dat hij aan het mollen was. Dat weet letterlijk ie-de-reen, zelfs kleine kinderen.
Ik wist dit niet
Jaa deze zin kan zowel op Bram als op Daan slaan.
Ik zit op Daan, vind hem zoveel meer verdachte dingen doen. Maar bij de dobbelsteenopdracht laten ze bij Daan zien dat hij maar 30 euro uit de pot speelt (niet echt mol achtig) en bij Bram niks. Daardoor twijfel ik weer
Ik voel me nu heel dom, ik wist dit niet ![]()
Ja in 1x gooien, na 5min je favorietje liedje zingen, of proberen een torentje te bouwen van stokjes of het alfabet 25x opzeggen of whatever. Je weeeet het niet haha
Ik wist dit ook niet ![]()
Ik kijk widm met mn oudste kind. En dat is zo’n mini Freek die ook vind dat ik mieren niet mag doden want die hebben een functie in de natuur.
Die zat echt zo (7jr):
“BRO?! Wat zegt hij? Hij is SOWIESO de mol?!” Maar dan bij elke vraag want hij vond alles common sense ![]()
Ja er is noooooo way dat een Daan, ook echt een nerd, dat niet weet.
Klopt het dat vanavond de laatste aflevering is? Dus eindtest, bekend making en mol-streken in 1?
Is vooral beetje verwachtingsmanagement voor mezelf dit haha
Volgens mij wel, ja!
Zo kut, ik kan niet kijken
de kans is zo groot dat ik alsnog spoilers lees/zie.
Ik ga toch maar all in voor Bram. We’ll see!
‘Mijn’ mol is er al uit (Matteo) dus ik heb sowieso al verloren dit jaar. En ik kan nu niet kiezen tussen Daan en Quinty maar neig meer naar Daan.
🫣😆
Huh wat een stomme bekendmaking haha