Wie is de Mol? 2020

Kan het niet zijn ‘mol is vier’ of ‘mol is vijf’? Merel is de 4e in de leader, Rick Paul de 5e, maar die is er al uit, dus dan zou het Merel moeten zijn

1 like

Yes 1x meegespeeld en nu 200 punten

1 like

Zag deze op Twitter

10 likes

Nogmaals fragment bekeken van merel die t verkeerde stokje pakt en dat was volgens mij echt bewust, maar niet omdat ze de mol is.

Denk wel dat zij de mol is,
Maar die eerste a ‘klopt’ toch niet want die gaat door die afbaking.

3 likes

Ik vind het superverdacht dat er in de montage zo geknipt is dat het lijkt of Sarah op Sinan stemde, terwijl ze in feite op Merel of Niels zit (Merel waarschijnlijk, aangezien ze daar de vorige opdracht ook op stemde).

1 like

Ze zei vorige week ook dat ze op Rick-Paul zat, en nu zei ze ineens dat ze op 1 persoon zat en die persoon zat er nog in (Merel) dus dat was ook wel gek?

Hm, ik schrijf altijd mee voor mijn recaps, maar volgens mij heeft Sarah tijdens de test geen namen genoemd toch? Misschien tijdens de aflevering zelf dan, kan me alleen niet herinneren dat ze tijdens de test zelf een naam noemde, want ik dacht destijds nog dat ze er daarom uit zou vliegen. Maar: ze vulde heel duidelijk een vraag in op Merel vorige week. En nu dus weer.

Maar toen Niels aan Sarah vroeg ben jij de mol? En toen zei ze nee en vroeg ze hetzelfde aan Niels. Toen zei Niels ja ik ben de mol. Waarop Sarah zei ja dat wist ik al. Dus dat betekent toch dat ze op Niels zit?

Maar dan zou dat bij de 2e a ook niet goed zijn. Je kan het niet goed zien maar het kan dat er onder de lijn een opening in de muur zit.

Ik denk niet dat dat heel serieus was

2 likes

Oh nee wacht ik kijk bij de verkeerde lijn :expressionless:

Vorige week vulde ze in op Merel. Ze zei tijdens deze test dat ze weer 100% zou stemmen op de Mol die ze vorige week ook had. Dan is dat dus Merel.

Ik zou zelf ook meegrappen met Niels als hij zegt dat hij de Mol is, haha.

Maar correct me if I’m wrong.

Mol is virgo. Virgo is maagd in het Spaans. Sterrenbeeld van Sarah is maagd.

3 likes

Denk dat ze eerder was overvallen door de directheid en op dat moment niets anders kon bedenken dan dezelfde vraag te stellen?

Mijn god, ik hoop zo dat Niels en Merel de mol en winnaar zullen zijn. Door die tussenstukjes van Sarah denk ik wel steeds dat zij de mol is omdat ze zo vreselijk onoprecht overkomt in alles wat ze zegt. Er klopt gewoon iets niet in haar manier van praten/doen. Maar misschien kan ze gewoon niet acteren.

6 likes

Ik heb nog steeds al m’n punten. Maar nu wordt het eng, mijn mol heeft het nog nooit zo lang uitgehouden, die gaan er altijd een voor een uit.

Na de widm podcast ben ik Sinan soort van gaan waarderen, hij is toch wat sympathieker dan zijn nutteloze gedrag deed vermoeden.

Ik wist het vet lang niet maar die reactie van Sarah toen ze door was naar de finale
vond ik zó nep, dat zij de mol wel moet zijn

4 likes

ja ik geloof gewoon niet dat sarah echt zo ‘dom’ is als zij zich voordoet + ik (en ik denk sarah ook) zou mij als kandidaat te goed voelen om zo’n act op te houden waardoor mensen op jou gaan zitten en jij er langer in blijft, dus ik vrees ook Sarah.

Ik droomde vannacht trouwens over de mol en Ron zat ineens in de finale en was de mol haha

8 likes