Wie is de Mol? 2020

Kan iemand kort uitleggen hoe de finale in z’n werk gaat?

Nu vraag ik me echt af wat Sinan in heel widm gedaan heeft. Dat nietsdoen kon ik nog ergens goedpraten de laatste dagen als mol tactiek. Maar nu? Nutteloze deelnemer.

4 likes

Doen alsof je mol bent

Hij deed mee om zo meer bekendheid te krijgen

Hoezo? :astonished:

Beetje van het uitzicht genoten oid?

1 like

Volgende week nog een of twee opdrachten. Dan de eindtest. Dan week later in nederland live de ontknopping en terugblik met molacties.

1 like

Vind Sarah ook extreem nep. Bang dat zij het is. Niet leuk, ik vind haar stom.

18 likes

En dan te bedenken dat ze actrice is …

1 like

Als Sarah de mol blijkt te zijn… heeft Merel wel echt een voorsprong doordat Niels zijn scherm niet heeft gezien. Zij heeft meer ‘‘zekerheid’’ dan Niels dat heeft.

Negatieve bekendheid ben ik bang eigenlijk.

En bij de ontknoping wordt ook bekend gemaakt wie van de twee echte deelnemers de laatste test het best gemaakt heeft en de winnaar is?

Ja want die wint het geld.

1 like

Het is niet waterdicht wat ik denk, maar de vorige drie seizoenen was er een man als mol. Dat zou nu wel anders zijn lijkt me. Zit al vanaf begin op Sarah dus blijf daar nu ook bij.

Dit is m’n eerste seizoen wie is de mol en ik ben er nog niet over uit of ik het leuk vind of onuitstaanbaar omdat ik het niet kan weten

1 like

Ik hoopte dat ze er als eerste uitging en nu ben ik er helaas van overtuigd dat ze de mol is.

1 like

Nee. Sinan is de shit.

He leuk Kees

1 like

Ik denk ook dat het Sarah is. Zou ik echt jammer vinden want wilde haar vanaf aflevering 1 er al uit

5 likes

Rick Paul zat toch op Sarah? En hij is uit het spel