Vanavond start (wie is) de mol Belgie.
Weet iemand hoe je dit het beste kunt kijken? Een (proef) abonnement op npo?
Of toch via vier.be?
Ik vind belgie altijd echt veeeeel leuker en spannender.
Alleen al de trailer is echt vet!
Ik kijk altijd via vier.be alleen dan wel een dag later.
Ik heb eerdere jaren altijd via vier.be gekeken
Ah yes, hoop dat dat kan! Robinson kon ik wel kijken vanuit NL, maar Slimste Mens weer niet?
Kijk je dat dan tegelijk met Belgie of een dag later?
Ik keek zelf een dag later, maar ik meen me te herinneren dat er ook Nederlandse forummers waren die wel gelijk mee keken. Dat weet ik alleen niet meer zeker.
Nou eindelijk gekeken, maar ik vind Merel nu helemaal niet meer leuk, ze komt echt ontzettend arrogant over en ze heeft helemaal niets bijzonders gedaan? Mn crush is over. Ze heeft zelfs het meeste geld binnengebracht omdat de groep gewoon slecht was.
Ik vind het ook altijd stom als mensen de laagste pot gelijk vinden staan met dus een succesvolle goeie Mol. Jan vorig jaar was echt top, die was veel dynamischer. Merel is voor mij samen met Annemarie Mn minst favoriete mol eigenlijk.
Ah ok. Dan ga ik vanavond eens kijken of dat gaat lukken (via VPN). En anders wordt het morgen terug kijken.
Als het in belgie is uitgezonden, komt het op vier.be te staan! Dus meestal rond 22u
Op npo staat trouwens alleen het seizoen van vorig jaar! Het nieuwe seizoen wat vanavond begint is alleen op Vier te zien.
Ja, en ik vond Jan ook echt hilarisch.
Ik had het idee dat Merel aangeschoten was??
Hoe zei aan het praten en lullen was, zo praat ik ook na wat wijntjes
Ik wil het liefste vanavond al kijken, kan niet meer wachten tot morgen haha, maar keek ook altijd via vier.be maar kan me herinneren dat er ook een directe link beschikbaar was soms. En hoorde iemand ergens over npo abo. Dus hoop dat laatste, dat is het maklelijkste, en meteen live meekijken hoop ik.
Zie mijn reacties hierboven!
Ja ik ook! En haar stem klonk ook ineens lager, alsof ze net hersteld was van griep of zo.
Wat voor dingen vinden jullie dat Merel had moeten doen om een betere mol te zijn?
Als de groep gewoon al zo slecht is dat ze weinig geld verdienen. Waar had ze persoonlijk verdiend geld moeten laten liggen, zonder gelijk mega verdacht te zijn?
Ik vond het ook niet zo’n spannende aflevering gisteren. Maar het lag volgens mij niet aan haar, maar meer aan de opdrachten en de groep die zelf al nergens goed in was. Vond dat ze zelf wel lef genoeg had om te durven mollen.
Onder het mom vroeger was alles beter. Maar deze ontknopingen waren echt de climax waar je het hele seizoen naar toewerkte, en dan een uur lang alle molstreken bespreken, want daar draaide het om. En niet om wie kinderen in het publiek denken dat het is.
Ik vond dit echt het leukste seizoen ooit. Kijk het altijd 1x per jaar terug, zo leuk.
Ik wil dit seizoen al een hele tijd graag terugkijken, maar ik kan deze online alleen vinden met echt hele slechte kwaliteit beeld. Iemand een tip waar dit nog terug te kijken is met net ff wat meer pixels?
Volgens mij is ie er niet met betere kwaliteit haha op npo is ie ook zo slecht. Heb hem laatst toch weer gekeken, blijft mijn lievelings seizoen.