Wie is de Mol? 2020

Soms kon je nog wel halverwege de aflevering alles aanpassen, maar er waren inderdaad ook weken dat het niet kon. En dan is het soms ook nog super druk op de app, waardoor het allemaal niet helemaal lekker liep. Ik zette mijn punten altijd in voor de aflevering voor de zekerheid.

Is er al een FFpoule?

1 like

Ja, zie link iets van 15 comments hierboven! Wel echt fijn dat het met een link kan, vorig jaar moest ik iedereen handmatig toevoegen haha

2 likes

Werkt bij mij ook niet :sob:

@ClaireCharlotte Openen jullie op je telefoon? En hebben jullie de app gedownload? Als ik dan klik krijg ik een vraag of ik de link wil openen in de WIDM-app

De link werkt bij mij ook niet :frowning:

Mij lukt het ook niet!

Eerste aflevering gaat er (meestal) nog niemand uit

1 like

Bij mij werkt het welšŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø. I’m in! Superveel zin in

IOS!

De applink doet het bij mij ook niet en nu voel ik me dom

Heb je een nieuw account aangemaakt? Die van vorig jaar doen het niet meer… misschien is dat het?

wieisdemol.page.link/sKFvBfjsRJB63zQS9

Zo werkt ie wel voor mij (gekopieerd in Chrome)

6 likes

Jaaa dank je!

Yassss heb me ook weer aangemeld in de app.

Het lukt mij nog steeds niet :frowning: Wilt iemand mij uitnodigen? Gebruikersnaam is weg

Ik heb de app ook gedownload en me aangemeld in de poule

Denk dat alleen de starter van de poule je toe kan voegen of ik zie iets over het hoofd.

Beide links doet het helaas niet… Zit op iOS en heb de laatste versie van de app :confused:

Wat raar ik kan via de linkjes ook niet bij de poule komen :frowning:

Edit: vorig jaar kon je ook op poules en namen zoeken toch? Dit kan nu ook niet.

Edit 2.0: het is gelukt!