Het is mij gelukt door de link te selecteren en dan op browsen te klikken i.p.v. kopiëren.
Als ik de link open krijg ik onderstaande pagina, als ik vervolgens op ‘open’ klik, opent niet de app maar nieuwe pagina van widm.nl…
Edit: is gelukt!
Als ik iemand moet toevoegen doe me dan even een pb!
Hoe werkt zo’n poule in de app moet je dan met een persoonlijk account of is het ook anoniem?
Is gewoon anoniem
Hahaha dit heb ik dus ook, had ik vorig jaar ookal
zo, hopelijk ben ik dit jaar niet na 3 rondes al mijn punten kwijt haha.
Jeetje mina, ze zijn wel lekker aan het uitmelken.
Ondanks dat ik de kwaliteit vroeger een stuk hoger vond liggen ga ik dit seizoen wel weer volgen, wel zonder app en moltalk (en daarna de Vlaamse voor het betere werk).
Ik ben nu uitgenodigd voor een poule die ‘jij gaat verliezen’ heet. Nou kom maar op! Worden jullie ook door allemaal mensen uitgenodigd?
Ik ben alleen uitgenodigd voor poules met mensen met dezelfde naam, verder nog niets bijzonders gehad. M’n moeder heeft toevallig de letters ‘dier’ in haar gebruikersnaam en werd dus uitgenodigd voor een poule met alleen maar dierennamen, zoals paardenlover enzo.
Ik vind het altijd wel leuk om vooraf te bedenken wie het zou kunnen zijn (en ik teer nog steeds op die ene keer dat ik het goed had). Mijn theorie is dat het nooit de meest bekende of meest onbekende kandidaat is, maar een beetje een middenmoter qua bekendheid. Dus voor nu ga ik voor Leonie en Nathan.
Mijn wensmol is Nathan, ik denk dat Leonie het ook wel zou kunnen zijn. Ik ben erg benieuwd naar dit seizoen.
Omg in die bio van Rob Dekay staat dat blind worden zn grootste angst is. Dat ligt er toch veel te dik bovenop? Wel handig, is die vast afgeschreven.
Heb jij gewoon je eigen naam?
Ik heb mijn forum naam, denk niet dat ik daarmee random uitgenodigd word.
Ik heb patat in mijn naam. Misschien zijn alle mensen die me uitnodigen hongerig?
Mijn naam is m’n forum naam en m’n tweede naam(ik zit ook met m’n werk in een poule) maar wordt nu dus steeds uitgenodigd voor mensen met m’n tweede naam. Echt stom
Hoe werkt die poule/verdenkspel eigenlijk? Krijg je na elke aflevering punten aftrek? Of pas helemaal aan het einde van het seizoen?
Edit: oh ik zie de speluitleg al in de app staan!
Ik zit ook in de poule! Heb et zin in
Ik doe ook weer mee met de poule!
Wat vinden jullie van het nieuwe duo Marlijn en Rop?