Wie is de Mol? 2020

Nee precies, ik geloof ook niet dat ze daar allerlei rare dingen over zouden verzinnen. Toen vorig jaar Jean Marc naar huis ging omdat hij het niet meer trok zijn ze daar ook gewoon open over geweest.

4 likes

Ik verdenk Jamie sinds deze aflevering heel erg. Ik vind hem net een Jan Versteeg: super fanatiek naar ondertussen geen of weinig geld in het laatje brengen

@oliverqueen
Ik zou het eigenlijk wel redelijk vinden als ze beiden uit de lift komen. De een om zich bij de rest te voegen, en de ander om afscheid te nemen. Dat was namelijk wat ik zo raar zou vinden, dat als je eruit ligt, je niet meer afscheid zou mogen nemen, dat mogen de anderen allemaal wel.

Als ik naar de screenshot kijk waar de kandidaten zien wie er uit de lift komt, zie je zowel Niels (kamergenoot Robert) als Rick Paul (maatje en kamergenoot van Nicky) blij zijn.

Speculatie

Maar ik denk ook dat Nicky er gewoon “echt” uit ligt. Dat zou ik haar ook gunnen, en dat klinkt misschien raar, maar gezien wat er daarna gebeurt in haar privĂ©-leven, dan blijft er niet iets onafgemaakt hangen.

3 likes

Ik vind dit toch wel heel interessant! Echt iets wat mij nooit zou opvallen :see_no_evil:

Ik probeer er dit jaar anders naar te kijken, vorig jaar dacht ik dat de mol was degene die door de bewerking heel verdacht was. Nu dat iedereen op Evelien zit probeer ik juist te denken dat het niet Evelien is.

Vond het einde wel echt stom, vooral omdat Robert en Nikkie mijn favorieten zijn :sweat_smile:

Samenvatting

Rustaghh. Ik heb gewoon een voorgevoel dat ze beide die lift uit komen door de reacties van de rest

Wie is Nicky? :joy:

5 likes

Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat het Rik gaat zijn die uit die lift komt. En dat daarom iedereen opzich wel blij is. En dat ze dan een opdracht moeten doen om 1 persoon te redden oid maar dat ze nog niet weten om welke persoon ze nou eigenlijk spelen. Zoiets zou ik wel tof vinden iig. Zou heel teleurgesteld zijn als ze oprecht alleen die cliffhanger erin hebben gedaan voor de kijkcijfers van volgende week.

6 likes

Dit soort cliffhangers maken juist het programma vind ik! Anders was het maar saai en nu word je een soort getriggerd of ‘gepest’ door de uitslag niet te laten zien. Heel het programma draait op wtf-momenten

3 likes

Iets in mij vind Jamie als mol onwaarschijnlijk. Omdat vorig seizoen ook al een jonge popi gast (Jan) de mol was.

4 likes

Ja, mee eens, maar eigenlijk zouden ze hier geen rekening mee moeten houden.

Iets heel anders, maar in dit kader heb ik ooit een keer een tentamen gemaakt waarbij van de 20 vragen het antwoord op ALLE 20 vragen B was.

19 likes

Haha, er zijn dus meer van die grappige docenten. De tegenbeweging bij mijn docenten was dat voortaan bij alle tentamens de antwoorden op alfabetische volgorde werden gesorteerd.

Ik heb toen ook aan mezelf getwijfeld, maar wel goed gescoord. Dat tentamen houdt mij altijd scherp bij de gedachte ‘dat zal het wel niet zijn want vorige keer
’ ofzo.

Ik denk dat Nikki en Robert beide de lift uit komen, iedereen was zo verrast en blij!

In de uitzending kon je zien dat 1 persoon rood licht kreeg, bij de ander zagen we niets gebeuren. Robert heeft rood gekregen, maar Nikki gaat het spel verlaten i.v.m. persoonlijke omstandigheden (wat in dit topic al vaker is gezegd). Robert gaat daarom toch door in het spel.

Nee, iemand die rood krijgt gaat naar huis. Tenzij er een “red de kandidaat” opdracht komt. Dat was logisch voor Ron, maar niet deze keer. We hebben al een aflevering gehad wat niemand naar huis ging, nog een zou echt niet goed zijn voor het programma.

1 like

Zeker niet zo snel achter elkaar.

1 like

Maar we hebben een rood licht gezien, geen rood scherm :woman_shrugging: ik kan me inderdaad voorstellen dat er wel iemand naar huis gaat (Nikkie, aangeduid door het rode licht) maar dat dat niet was om een rood scherm.

2 likes

Dit vind ik wel vergezocht eigenlijk.

Toen Jean Marc vorig jaar naar huis ging hebben ze ook geen executie gehouden en schermen laten zien. Toen zei Art gewoon voorafgaand aan de executie dat Jean Marc naar huis ging vanwege blabla en dat er dus verder niemand naar huis hoefde.
Als het al zo is dat Nikkie zelf uit het programma stapt, dan kan ik me niet voorstellen dat ze daar een of ander sensationeel iets van maken gezien de gevoeligheid van de reden dat ze vertrekt.

10 likes

Het kan toch ook gewoon zo zijn dat Nikkie uit het spel is vóórdat ze de privé/familie omstandigheden kreeg?

5 likes

Dit denk ik ook en hoop ik ook vooral voor haar.

2 likes
Spoiler rood licht

Geen idee of dit in een spoiler moet, maar het rode licht kwam van het gebouw waar Nikkie zat. Zo’n widm speurder had alle gebouwen vergeleken en dmv googlemaps achterhaalt dat dus Nikkie op dat gebouw haar test heeft gemaakt.

1 like

Ik kan me dan ook eigenlijk niet voorstellen dat dit klopt, gewoon puur omdat de programmamakers heus wel weten dat molloten dit soort dingen gaan checken. Dit zou dus eigenlijk veel te makkelijk zijn?