Wie is de Mol? 2020

Goede actie van Niels. Het eerste jaar dat het openbreken van jokers een ding is, dus super goed bedacht. Het is een spel!

4 likes

Sarah zat ook gewoon in het complot :o

5 likes

Wel jammer dat Nikkie geen afscheid heeft kunnen nemen van de groep!

1 like

Ja, dat vond ik ook zo raar? Van wat we zagen is die direct naar het vliegveld gegaan… Het was leuker geweest als ze samen uit de lift kwamen en dat de andere deelnemers dan zoals bij elke executie afscheid konden nemen vd afvaller.

Ik denk dat ze het gewoon niet hebben uitgezonden. Want er stonden wel genoeg drankjes klaar op tafel. :wink:

2 likes

Ah wat goed dat dat je opgevallen was! Dat hoop ik dan maar, lijkt me zo raar om van zo’n toch wel hechte groep geen afscheid te mogen nemen.

Ik vind het maar verdacht dat ze geen afscheid hebben genomen van Nikkie? Dat ze het niet laten zien is toch gek?

NIETS is wat het lijkt!! :rofl:

1 like

Ja en dan was de cliffhanger van vorige week ook niet echt nodig :face_with_raised_eyebrow: Ik dacht dat er een opdracht zou komen waarbij ze de afvaller terug konden halen maar dat was er helemaal niet

2 likes

Om deze Griekse zin gaat het blijkbaar: “βιγ θδθβ βδαι”. De letters lijken wel overeen te komen, maar dan staan ze wel door elkaar. Volgens mij verwijzen die codes vooral naar de tijdstippen waarop Sinan in beeld is (de onderste plaatjes). Dat zou je nog kunnen controleren…

Nog iets soortgelijks: Sinan zat in kamer 411 en op 4:11 zou hij ook in beeld te zien zijn. :thinking:

1 like

Ahhh :broken_heart:

Ja dat dacht ik ook toen Eveline die handgebaren ging doen :sob: ik had toch naar m’n eerdere instinct van Sinan moeten luisteren. Gelukkig nog wel de helft op merel ingezet.

zag deze net voorbijkomen op facebook :joy:

62 likes

Dit vind ik dus een beetje het moeilijke/stomme aan Wie is de Mol. Stel, Sinan is NIET de mol, dan nog kunnen de programma makers dit er met opzit in hebben gezet/precies zo hebben gemonteerd, met het idee “wellicht ontdekken mensen dit en dan gaan ze vol op Sinan, terwijl hij het niet is”. En dan op het einde komt er uit dat Sinan niet te mol is en dan zeggen de programmamakers “Jaaaa dit was echt toeval” of “Dit is wel erg vergezocht van jullie”.

12 likes

Helemaal mee eens! Het lijkt soms net alsof ze dwaalsporen uitzetten. Daarom vind ik de Vlaamse mol ook leuker :sweat_smile:

4 likes

Vorig jaar was er ook zoiets met een puzzel en daar stond dan wie de mol was. Toen was ik al m’n punten kwijt omdat t niet zo was.

4 likes

Ik word ook een beetje de Sinan-tunnel ingeduwd (omdat hij de laatste aflevering ook steeds zo niets aan het doen was?!) en deze hint lijkt dat dan heel erg te bevestigen maar het kan toch haast niet zo obvious zijn?! Zal inderdaad vast een dwaalspoor zijn. Ik hoop op een vrouwelijke mol dit jaar :dancer:

1 like

Wat was ook alweer die hint van een paar jaar terug? Toen was ook ineens 1 van de grootste verborgen hints ontdekt en wist gelijk heel NL dat Thomas de mol was.

Ik weet zo even niet welke hint je bedoelt, maar in het seizoen van Klaas was dat ook het geval. Toen wist ook iedereen meteen dat hij het was. :sweat_smile:

Ja dat was bij Klaas. Toen gingen oude mollen spreken en alle eerste letters van hun zinnen vormden ‘Klaas is de mol’ ofzo