Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Ik heb planten in de tuin staan die letterlijk naar Maggi ruiken (in de volksmond “maggiplant” genoemd) en dacht altijd dat Maggi daar dus van was gemaakt, maar de geur van de plant LIJKT gewoon exact op Maggi en daarom noemen ze de plant zo, het is niet verwerkt in het flesje Maggi.

God wat een verhaal, nog nooit zovaak t woord Maggi gebruikt.

12 likes

2015-10-14 21.58.53

85 likes

:joy: :joy: :joy:

2 likes

Wow ja dat dacht ik ook altijd. Mind = blown

1 like

Die gooi ik er dus gewoon af. Ook van ander gebak trouwens :laughing:

1 like

Onder andere. e621=msg

Ingrediënten : gehydroliseerde plantaardige eiwitten (water, TARWE-eiwitten, zout), water, aroma’s (met TARWE), smaakversterkers (E621, E631), zout, suiker.

1 like

Maggi op worstenbroodjes :heart:

2 likes

Vroeger toen ik nog vlees at vond ik t altijd hemels om m’n patat in de jus te doordrenken, vooral van draadjesvlees.

1 like

Hahahaha omg :joy:
Hij lijkt ook net op een flesje Maggi zo :joy:

2 likes

Omg ik herinner me nog iets haha
Vroeger op verjaardag altijd standaard een bak mix van deze zoutjes:

Vooral die visjes waren zo lekker😍

28 likes

Als je die lekker vindt moet je eigenlijk een keer deze bestellen of kopen in een toko of Amerikaanse winkel:

Is volgens mij hetzelfde!

3 likes

Oeh, ziet er goed uit!

Die ronde vond ik het lekkerst, daarna de pretzels… die visjes liet ik liggen.

Mijn ma maakte altijd koude macaronisalade met mayonaise, zilverui, augurk, gekookt ei, hamblokjes en erwten uit pot.
Het zag er ook zo uit als deze foto. Ze maakte dat zelfs voor het eindmusical feest van groep 8, schaamde me dood. Stiekem vond ik het wel echt heerlijk… tja ik was het gewend te eten denk ik.

Goddelijk… hmmm
:face_with_raised_eyebrow:

21 likes

Nou dit giet ik nog regelmatig in mijn slokdarm hoor, handjesvol. En hoe goedkoper hoe lekkerder.

Haha mijn moeder was vroeger ook een kookwonder. Zij maakte vaak macaroni met smac en aangemaakte babi pangangsaus van Conimex. :nauseated_face:

3 likes

Voor de liefhebber, bij de lidl vanaf maandag :joy:

17 likes

Volgens mij weten kinderen tegenwoordig niet hoe goed ze het hebben

6 likes

Ik had als kind trouwens ook geen smaak hoor, dus ik vraag me af of ik met betere kookkunsten wel beter gegeten had. Waarschijnlijk niet.

Ik eet wel slasaus op alle stamppotten, dat is echt the bomb!!! Andijvie stamppot met een dot slasaus, mijn vriend wist niet wat hij zag toen hij dit bij ons thuis kwam eten. Meer mensen die dit doen? Of ben ik heel raar nu? :joy:

1 like

Ik weet niet of dit goed is maar mijn ouders doen dit ook dus je bent in ieder geval niet de enige :stuck_out_tongue:

1 like