Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Ja tomatensaus, ik deed het wel eens op een tosti

1 like

Ik deed dit met gewoon brood. Dan was de kaas zo lekker gesmolten maar de korsten helemaal taai en hard :confounded:

1 like

Pizza saus, maar dan super tata style.

De gemiddelde Italiaan legt je om als je dit pizza saus noemt :sweat_smile:

1 like

Ooh dit deed ik ook! En dan deed ik er kerrie poeder op, kan me nu niet voorstellen dat dat een goede combinatie is.

1 like

Vind het wel bizar dat dit product nog bestaat, leek me echt zo’n gimmick die t nog geen half jaar uit zou houden. Echt marketing op haar best, iets tostisaus noemen terwijl je hetzelfde product kan vinden tussen de “Grand Italia” schappen lol.

Ik denk dat ze een soort super hardcore fanbase hebben die dit al 20 jaar kopen, tegen beter weten in.

Als die kopers hun laatste adem hebben
uitgeblazen, dan sterft dit product ook.

3 likes

Niks wat de mensheid zo verbind als gesmolten kaas :joy: Ik ben zo’n persoon die geen kaas lust behalve als t gesmolten is en ken meerdere mensen die dat hebben. Een tosti unite iedereen.

10 likes

Whahaha, hoop dat er dan wel een film over gemaakt wordt als het zover is om deze cult te vereeuwigen.

Ik ga Netflix ff bellen.

1 like

Ik zou Videoland proberen, die nemen alles aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Brood met kaas :nauseated_face:
Tosti :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

3 likes

Ik weet één iemand die tot die fanbase behoort haha (daar ken ik het namelijk van)

echt goddelijk?

4 likes

Neee het smaakt echt niet als je standaard pastasaus hoor, is een stukje zoeter en kruidiger. Echt zin in nu

Oh dit doe ik echt super vaak, beetje ketchup erbij hmmmm. Ga het denk ik zo maken.
Maar ik eet sowieso altijd saus bij kaas, jam, curry, ketchup, mayo. Eet zelden alleen kaas.

17 likes

Ohhh jaaaaa, ik krijg nu gewoon al krampen als ik er alleen al aan denk :joy:. Maar toen was dat echt een goeie snack

1 like

Zojuist in de reclame, moest gelijk aan dit topic denken haha

21 likes

Geniaal.

1 like

Maar ook die combi’s… zo dol

2 likes

Hahaha ik zag dit net in de Lidl folder

4 likes