Her slaat kant noch wal. Wat mij betreft de perfecte weergave van de Nederlandse keuken
Hahaha wat een drama dit, please zeg me dat er op de rechterhelft ook nog wat vega dingen staan
Dat wordt een stokbroodje in de knoflooksaus dopen ben ik bang haha
Het slaat kant noch wal
I see what you did there
Ik zou nu best zin hebben in een bakje met vegetarische rundvleessalade, gemiste kans. Aardappelsalade is toch niet hetzelfde.
De meest Nederlandse kerstboom ooit.
Dat tafelkleed is ook zo lekker typisch love it
Ik heb nu echt zin om minstens de helft hiervan naar binnen te proppen,
‘T is een Belgische zo zie je maar dat zulke pareltjes niet stoppen bij de grens haha
Geen snack, maar kwam het laatst tegen en vind het ook wel in dit topic passen. Voor een lekker beetje pit aan je agv’tje:
Internationale fame voor deze traditie!
Je had vroegah een reclame op tv waarin ze pita broodjes met jam & kaas in de broodrooster maakte. Echt hemels was dat, ik moest er van het weekend aan denken en gelijk gemaakt. Wel in het tosti ijzer want ik bedacht op tijd hoeveel bende dat in de broodrooster gaf met lekkende jam
Oh dit klinkt heel lekker!
Jaa is echt een aanrader!
Ik warmde als kind wel eens vanillevla (in een bakje natuurlijk) op in de magnetron. Echt hemels vond ik dat
Nu echt al jaaaaren niet meer gehad.
Nog meer die dat deden?
Ik deed niet de vla opwarmen maar wel appel in de magnetron en daar vla over heen daar werd de vla ook warm van. Te lekker!
Over dingen opwarmen in de magnetron even de stroopwafel kort in de magnetron waaardoor de stroop erin lekker warm is en een beetje loopt. Voor mensen zonder magnetron of met meer geduld je kan de stroopwafel ook even op je mok met thee of koffie leggen