Ik wil dit nu!!!
Dat deden we vroeger bij jou!!! En die chocomel van je broertje die op modder leek heerlijk
Ja! Dat deed ik ook vaak. Ook met chocoladevla. Nu echt nooit meer, want ik vind warme vla nu echt vies
Dat van die stroopwafel op een mok heb ik in Engeland moeten leren van collega’s en ben nu veel meer stroopwafel fan dan ik ooit in Nederland was
10 kilo suiker erin hahahaha
Omg ja was dat niet de Cheezer? Hoor die reclame nog in mn hoofd!
Jaaaa cheezer! Kon er niet meer op komen!
En dan te snel een happie nemen en je bek branden aan te ogenschijnlijk goed op temperatuur(Maar toch te hete) stroop.
Haha dit potje heeft best een tijdje in mijn dagelijkse tas gezeten. Nam elke dag crackers en een bakje huttenkäse of een avocado mee naar werk en dan was dit ideaal om peper en zout er overheen te strooien. Scheelt weer een extra potje meesjouwen. Eerlijk, best handig!
Zacht bolletje met kaas in de magnetron was en is nog steeds de shit, maar ik denk dat mn avatar wel genoeg zegt.
jammer alleen dat het 80% zout en 20% peper is ):
Ohja, dat is wel slim! Maar ik heb idd hetzelfde probleem als @safkina, de verhouding klopt echt voor geen meter voor mij, haha.
Ik heb dit broodje ooit gemaakt aan de hand van een recept in de hitkrant
Ik heb ook nooit gesnapt waarom hier reclame voor werd gemaakt. Werden er te weinig pita broodjes gegeten?
Wel vet lekker tho
Lekker simpel filmpje ook met al die kleuren en effecten er overheen. Net of het door kinderen gemaakt is
Dit is zo vreemd…het was dus niet echt een product maar meer een suggestie?
Jaaa dat is hem hahah lekker nostalgisch! Ik ga morgen maar weer even pita broodjes halen
Jaa echt raar. Gewoon mensen aansporen om een cheezer te maken ofzo . Er wordt ook geen reclame gemaakt voor een bepaald merk pita, jam of kaas om de verkoop hiervan te stimuleren.
En echte chefs hebben dit in huis, alle specerijen die je nodig hebt in één.