Even een brainfart van mijn kant, maar was hier zelfs niet een sleutelhanger versie van? Er kwam opeens iets naar boven bij het zien van jouw foto.
Jaa! Volgens mij kan je die nog steeds bij Xenos kopen
Hahahahahahha
Hahaha ja klopt!
Omg dit vond ik vroeger zo cool!!
Dankzij jullie net een broodje gesmolten kaas uit de magnetron gemaakt en omg was vergeten hoe lekker dit was
Ik ken(de) iemand die pizza frituurde. Dat is echt het goorste wat ik me kan bedenken, dat deeg wat al het vet opzuigt echt what the hell.
Wat een barbaar.
Iel dan kan je net zo goed een slok frietvet nemen
Huh dan gaan alle toppings er toch ook af tijdens het frituren? Hoe dan?
Hahaha wat goor! Ik heb ooit bij een wokrestaurant gewerkt waar ze de stokbroden voor op het buffet ook frituurden… Ik moest het proeven. Smaakt een beetje naar oliebol.
Sowieso wokrestaurants
https://mobile.twitter.com/JScheurbuijck?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author
De wokrestaunts doen mij ook denken aan dit Twitter account. Hij heeft alle Chinees/Indische restaurants van Nederland op de foto gezet. Wat een schitterende gebouwen zijn het toch!
Ik heb ooit nog een zomer in zo’n restaurant in de afwas gewerkt. De eerste dag gleed ik uit en liet ik alle borden vallen! Ik was 15 en kreeg zwart betaald haha. Af en toe moest ik ook roeren in een hele grote bak met babi pangan saus die dan overal over heen ging.
Eet smakelijk haha.
Ik gebruik het stiekem ook wel eens om ribkarbonades mee te kruiden
Ohhhhmeine! Verkopen ze dit nog?
Leuk surprise kadotje
Las ergens eerder dat jaar dat de chin.ind.spec. restaurants aan het uitsterven zijn.
De nieuwe generatie willen de restaurants niet meer overnemen van hun ouders.
Zou echt treurig zijn als dit uit het Nederlands straatbeeld verdwijnt. Nergens ter wereld krijg je babi Pangang zo Nederlands “goed” als hier.
Jaaaa klopt. Het is gewoon een lekker typisch Nederlands ding. Zoveel herinneringen aan de keren dat je je eten bij zo’n restaurant afhaalde. Altijd drama over de verdeling van de lekkerste hapjes. Waar bestond jullie menu uit?
Nasi met een plak ham en dat enge plastic eitje, foe yung hai, Ku lo yuk en Babi Pangang.
Elk gerecht smaakt exact hetzelfde. Geniaal.
Als ik wel eens meeging met mijn vader om af te halen kreeg ik vaak een gratis flesje Raak Kinder Cola van de bar dame
Ik heb best wat jaren in een Chinees Indisch restaurant gewerkt “de Chinese muur” uiteraard
Ik heb wat borden fou yong hai gegeten na mijn dienst.
Ik leerde ook de gerechten in het Chinees schrijven want die gasten in de keuken spraken geen woord Nederlands en zo kon ik mijn bestellingen doorgeven.