En deze mag natuurlijk ook niet ontbreken:
Vla met hagelslag!
Yoghurt met hagelslag is nog beter
Yoghurt met beschuit en (veel) suiker. Vrat het bij de vleet.
Deze combinatie ken ik niet. Doe je dan beschuit verkruimelen als een muesli/granola?
Het wordt een soort sompige brinta substantie waar je bij wijze van spreken behang mee kan plakken.
Ik at het altijd omdat mijn vader het deed, en ik vond het heerlijk. Wederom iets waar ik me nu niks bij kan voorstellen hahaha.
Ik haat alle vla/yogurt en vlavlip. Mijn ouders dreigde altijd dat ik geen toetje kreeg als ik te weinig at. Dikke prima want het is toch smerig. Zo heerlijk aan volwassen zijn. Er is niemand die tegen je zegt dat je perse een toetje moet eten na het avondeten.
Ik at altijd een soort babyhapje gemaakt van liga baby biscuits in een bakje versgeperste sinaasappelsap. Het klinkt zo vreemd maar ik vond dit echt heeerlijk en heb dit tot mijn 15e gegeten als tussendoortje haha.
Dit maakte mijn moeder ook wel eens, met geprakte banaan erbij. Maar dat at ik alleen toen ik heel jong was, niet tot mān 15e.
Ik heb het toetjes fenomeen sowieso nooit gesnapt. Eten mensen elke dag een toetje na het eten? Wij halen eigk alleen ātoetjesā in huis als we er soecifiek zin in hebben
Oh ja! Helemaal vergeten die combinatie. Ik kan de smaak nog wel terughalenā¦
Wij hadden vroeger thuis elke avond een toetje. Ben daar mee gestopt toen ik uit huis ging en geen seconde gemist. Vriend en ik doen meestal een uurtje na het eten nog een bakje fruit ofzo. Maar gwn omdat we daar dan zin in hebben. Zien dat niet als toetje.
Ja dat toetjesgebeuren vind ik echt helemaal niks. Ik was een keer met een vriendin in een restaurant en opeens krijste ze: wat voor toetje neem jijjjjjj. En ik: ik neem alleen een kopje koffie. En zij toen weer: maar je moet een toetje nemeeeeeeen. Want ik wil ooooook een toetjeeeeee.
Ik heb echt een hekel aan het woord toetje
Ik heb ƩƩn keer in de zoveel jaar zin in Liga biscuit opgelost in warme melk en dat maak ik dan soms ook nog wel eens zo lekker
Omg jaaaa ik was helemal het bestaan hiervan vergeten. Vond dit altijd heerlijk
Dit lijkt me echt vies lekker
Hier kan ik me helemaal niks bij voorstellen, wat is het?
āKrentjebrijā staat wel hoog op mijn lijstje met goorste Nederlandse woorden, maar ik vond dit zooooo lekker altijd!
Omg ja zo ging dat bij een vriendinnetje ook. Eerst de soep, dan de AVG en dan de vla. En als je iets niet opat was het pech, werd er gewoon overheen gedaan mijn man zegt nu trouwens meteen dat hij dat ook kent van vroeger bij de vriendjes die op de boerderij woonden haha.
Jumbo!
Volgens mij was mijn oma hier echt gek op.