Hahahaha dit eet mijn vader regelmatig, mijn zusje en ik gruwelden (nu nog steeds) als hij dit at. Sorry vind dit echt zo ranzig Hij heeft het gisteren nog gekocht.
Mennn ik heb echt zin om straks als Corona voorbij is om een kring verjaardag vol worst kaas scenario’s te vieren.
Mag ik komen
Als je bent ingeënt en bereid bent om drie keihard bonkende wangzoenen te geven ben je van harte welkom!
Count me in plz
Maar echt!
Als iedereen is geënt ga ik een hardcore Nederlandse kring party geven met alle kaas en worst die je maar wensen kan.
Vlaggetjes, kut muziek, doorgezakte tuinstoelen. Alles
Als mijn moeder pannenkoeken bakt, bakt ze altijd spekpannenkoeken, maar ook pannenkoeken met grilworst. Meer mensen die dit doen?
Dit heb ik echt nog nooit gehad haha! Is dat lekker?
Jaaa echt een van m’n favoriete pannenkoeken
O jongens, volg dit account. Het kan nog zo veel erger dan we dachten
https://www.instagram.com/p/CIGOyhsFg96/?igshid=1d3yqqdo34gsd
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat gasten dit zien en dan zeggen ‘joh Greet dat heb je nou leuk gedaan zeg!!1!1 Geinig!!!11’
Ziet er niet alleen behoorlijk onsmakelijk uit, maar ook beetje eng
Omg. Dit sluit te goed aan op een van m’n nachtmerries. Volgens mij komt het uit the road van McCarthy
tandenvrees
Kannibalen krijgen weke/zachte tanden door hun dieet van mensenvlees. Dit hoofd is ongeveer wat ik erbij in gedachten had; loszittende huid, zachte tanden, dode blik… Het idee dat je op een pistolet bijt en je tanden er te zacht voor zijn en dubbelvouwen oid
Dat lijken wel maden
Als ik zo naar die meneer kijk, deed hij hetzelfde…
Omg heb kippenvel hiervan wat WALGELIJK
Dan moeten jullie dit ook zien
T water loopt me in de mond
Grappig dat je gruwelen zegt, wij noemde dit vroeger altijd ‘water gruwel’ geen idee waar dat vandaan kwam mijn vader noemde dit zo haha. Jeugd sentiment
Ik moet opeens weer denken aan die satéstokjes uit de vriezer. Hup zo warm maken in een pannetje water of als ik lui was lekker in de magnetron nadat ik er vakkundig gaatjes in had geprikt. 3 witte bolletjes erbij. 2 belegd en 1 zonder iets om te dippen in de satésaus. De satésaus liet ik uiteraard zitten in het plastic.
Altijd een teleurstelling als ik hem te lang in de magnetron had gedaan waardoor de satésaus aan de randen te hard was geworden.
Ik heb hier nu zoveel zin in