Yoga/ mindfulness topic

Bedankt voor het advies! Het is niet tijdens het mediteren maar erna dat ik er last van heb. Het is echt stekende hoofdpijn, alsof er een mes in wordt geduwd, steeds op dezelfde plek. Maar misschien heb ik gewoon een griepje te pakken, dat kan ook.
Het mediteren blijf ik wel nog even volhouden ja, voel me daar op wel goed bij.

1 like

Dag 11 was tot nu toe sowieso een favoriet! Poses die ik nog niet kende, flexibiliteit en ook balans, wat ik zelf heel lekker vind. Ik voel me heel ontspannen en warm, Adriene’s woorden kwamen vandaag extra goed binnen, haha.

5 likes

Jaa ik vond 'm ook heel fijn! Ik heb 10 en 11 achter elkaar gedaan maar vond dat ook goed te doen (:

3 likes

Ik vond dag 11 ook heel fijn! @anon28710462

Had van tevoren niet zo veel zin maar wat ze in het begin zegt was precies wat ik nodig had.
Blij dat ik het heb gedaan :grin:

3 likes

Dag 9 zit er op!
Herken zo goed wat hier eerder aangegeven werd, voel mij nu echt heel geaard en sterk :smiley:

3 likes

Net 12 gedaan en die was ook heel erg fijn. Alleen die eagle-arms, ik kom echt een halve arm tekort :joy:

@clairdelune, het 30 dagen doen is toch al heel erg goed. En ik denk dat het verschilt op welke gebieden je vooruitgang merkt. Maar je bewust zijn van het ademen tijdens een intensieve pose is al vooruitgang in zichzelf.

6 likes

Ik beloof jullie dat ik vandaag dag 1 ga doen. Want ik ben het al van plan sinds ik hier over de challenge lees :joy:

Edit: nou ik ben geweest en ik heb nu al spierpijn terwijl ik de helft niet meer kon :joy: was vooral zwaar aan mijn polsen

7 likes

Poeh vandaag (dag 9 voor mij) was ik echt aan het struggelen, had geen zin en mijn benen deden pijn en merk dat de meeste poses enzo wel lukken maar dat ik het ademhalen heeel lastig vind

4 likes

Net dag 10 gedaan, nadat ik een update zag van dit topic. Helpt toch wel! Ik vond dit een fijne dag, alleen die fish pose ofzoiets aan het einde vond ik heel ongemakkelijk. Maar ik voel toch echt wel al wat meer soepelheid hier en daar, wel lekker hoor!

5 likes

Ik vergeet het ook telkens adem te halen haha, maar het gaat er denk ik vooral om dat je het probeert en iedere bewuste ademhaling is mooi meegenomen denk ik dan maar.

3 likes

Hahaha eindelijk zijn mijn slingeraaparmen ergens goed voor geweest! Ik vond het wederom een heel fijne dag, ik heb mijn eerste crow’s pose in maanden gedaan, er was weer lekker veel balans en gronding. :heart:

5 likes

Wat ik lastig vind van Adriene is dat ik vind dat ze héél veel praat
 het voelt alsof ze bijna geen moment stil is. Dit trek ik soms echt niet en dan moet ik uitwijken naar Sarahbeth of Kassandra bijvoorbeeld.
Hier heb ik nog nooit iemand over gehoord dus voel me hier een beetje alleen in staan :pensive:

4 likes

Ik vind dat zelf heel prettig, omdat ik zo bijna nooit naar het scherm hoef te kijken. Ik laat me leiden door wat ze zegt en omdat ze zoveel praat dwalen mijn gedachten ook niet zo snel af. Een vriendin van mij vond dat gepraat van Adriene wel verschrikkelijk en mijn vriend vindt het ook niet zo leuk, dus je bent zeker niet de enige!

3 likes

Dag 10 heb ik zojuist gevolgd, hele fijne les weer!
Ik voel mij altijd zo open in mijn borst na dit soort lessen. Het voelt dan een soort vrij om te ademen?

2 likes

Ik heb hetzelfde, ik word door al dat gepraat een beetje onrustig. Ik heb ook liever Sarah Beth, maar probeer er gewoon als leerpunt te hebben: ook als zij veel praat innerlijke rust te krijgen/bewaren

1 like

@Nescio Ik heb net door jouw tip een tijdje terug voor het eerst een yogavideo gedaan. Eentje van yogaplaza, erg fijn! Ik ben nu lekker rustig en ontspannen. Thanks voor de tip :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Leuk om te horen. Ik vind die vrouw van Yogaplaza helemaal geweldig.

2 likes

Mee eens! Ze heeft een rustige stem en vertelt alles heel duidelijk, echt fijn.

Mee eens, ik vind Kassandra veel rustiger maar ze geeft wel precies genoeg uitleg en haar cues komen altijd op het goede moment. Echt precies op die momenten dat je gedachten gaan afdrijven of als je iets aanspant wat niet de bedoeling is zegt ze iets, waardoor je erbij blijft zonder constant gekwebbel. Heerlijk :heart:

1 like

Heb vanmiddag dag 12 gedaan.
Dit topic helpt wel echt om er bewust mee bezig te blijven. Was anders allang een keer afgehaakt denk ik :sweat_smile:
Vond dit best een pittig en snel lesje, maar wel lekker!

5 likes