Dag 21, eindelijk iets dat ik goed kan haha. Had nog wel wat langer mogen duren!
Net dag 24 gedaan!
Ik had écht geen zin, voelde me uitgeput en ik dacht nog: soms moet je daar even doorheen en is het uiteindelijk wel fijn, maar vandaag gaat dat echt niet gebeuren, ik doe dit alleen maar om m’n ‘streak’ te behouden.
Maar het was dus echt superfijn Vond het een heel leuke les, lekkere flow, veel balans en ging echt supersnel voorbij.
En voel me nu ook echt een stuk beter dan een half uurtje geleden.
Vanmorgen heb ik dag 24 gedaan. Ik vond het een prima les. Niet zwaar, eigenlijk gewoon prima!
De balansoefeningen blijf ik wel lastig vinden, al lijkt er wel wat verbetering te komen! Nog maar een paar dagen en dan zit de challenge er alweer op!
Oeh handig, thanks voor het filmpje!
Ik ga aan de hand daarvan beslissen welke ik ga doen. Heb de meeste wel gedaan maar heb er maar 1 afgemaakt (en ook niet binnen een maand), dus lijkt me een handig overzicht.
Edit: ik zie dat iemand in de reacties een kort overzicht geeft, ook handig!
Ik vind het trouwens heel knap dat je naast 3 keer krachttraining überhaupt nog puf en tijd hebt voor yoga, laat staan elke dag.
Ik heb net dag 25 gedaan. Met die breath of fire, dan word ik altijd zo licht in m’n hoofd. Hebben anderen dat ook?
Vond het verder wel een leuk lesje, niet zo fijn als gister.
Heb het idee dat deze 30 dagen er iets minder aandacht is voor het mentale aspect, dat mis ik wel een beetje.
Dag 17 gedaan vandaag. Super rustige les, voel er eerlijk gezegd niets van.
Haha afgelopen maandag bij mijn reguliere les in slaap gevallen bij de eindontspanning. Gelukkig was het digitaal, valt het niet zo op.
Herkenbaar! Ik ben ook nog steeds bij met de lessen en zit erover na te denken om na deze maand verder te gaan. Misschien dat ik zelfs een ander kanaal probeer, die challenge met meditatie van Kassandra leek wel leuk.
Ik snapte echt niks van die ‘horizon pose’ van vandaag. Bij de draai voelde het alsof ik mijn enkel zou verdraaien dus ik deed ergens iets niet helemaal goed
Hahah ik ga hem nu doen, ben benieuwd.
Grappig trouwens, ik begon yoga terwijl ik ongesteld was en ik heb nu, op dag 26, verschrikkelijke PMS. Bizar om te merken hoeveel mijn cyclus mijn bereidheid om de lessen te doen beïnvloeden. Ik weet zeker dat als de 30 Days een week eerder waren begonnen, ik nooit zo consistent was geweest als ik nu ben.
Haha ja echt he? Ik had wel iets meer uitleg gewild bij deze pose. Wel leuk om een keer iets anders te doen. Of in dit geval: om te zien hoe Adriene iets anders doet.
Kreeg trouwens een beetje last van m’n polsen deze les.
Nou als je van dag 26 pijn had in je polsen zou ik dag 27 skippen
Of af en toe even pauze nemen. Het is bijna de hele les dfd, three legged dog, knees to chest.
En dan tussendoor een plankje om even bij te komen
Ik heb gedaan wat lukte, m’n nek doet ook nog steeds zeer dus dat hielp niet echt.
Ik heb Adriene ook een paar boze blikken toegeworpen vandaag. Maar ga deze les bewaren om af en toe te herhalen, het is nodig
Wat dapper! Ik dacht: DIT NOOIT MEER :’)
Haha.
JA!
Ik zie dat ook vaak voorbijkomen in de reacties in de app.
Heb het idee dat er iets minder de nadruk ligt op het mentale gedeelte. Ik vind het wel fijn om wat sterker te worden, maar die lessen met alleen maar planks en dfds en mountain climbers gaan me wat te ver
Ga hierna denk ik Yoga Camp doen, nav dat filmpje dat hier laatst werd gepost met een overzicht van alle 30 days.
Dag 28 vond ik echt zalig. Is vergelijkbaar met dag 8.
Echt heel lekker om voor het slapen gaan te doen of juist als pauze op een drukke dag.
Hier hou ik zo erg van haha. Voel me helemaal zen en rozig.
Ik heb gewoon weer een paar dagen geskippt…
Ziek van mijn booster en vandaag weer mijn reguliere les.
Morgen dus op naar les 17.
Maar vind dit topic wel een fijne stok achter de deur
Dag 27 was niet helemaal waar ik behoefte aan had na een hele drukke werkdag haha pff. De 30 dagen zitten er gewoon al bijna op!
Ik kan me er dus niet toe brengen die laatste dag te doen. Vind het juist zo prettig als iemand anders me verteld wat ik moet doen en niet dat ik zelf moet gaan bedenken welke houdingen ik moet aan gaan. Dus sla dag 30 over.
Heb wel het idee dat ik qua buikspieren wat sterker ben geworden dus dat is zeker winst. En nu proberen het er inderdaad in te houden naast de gewone yoga en sportschool. Niet meer elke dag maar even tussen werkvergaderingen door was dit ook wel heel prettig.
Hier dag 30 en daarmee de challenge afgerond! Ik heb gewoon nagedaan wat Adriene deed, ben niet zo goed in zelf bedenken wat ik moet gaan doen. Het was een lekkere flow!
Ik vond het echt een goede challenge. Voor mij ook de eerste keer dat ik hem helemaal heb afgerond! En ik ga echt proberen dit vast te houden. Misschien niet elke dag maar wel meerderekeren in de week.
Zo leuk om van iedereen te lezen waar diegene is en hoe het bevalt!
Ik heb ook dag 30 gedaan, vind dat toch altijd een beetje een emotionele les of zo.
Ik heb een kwartier zelf wat aangerommeld en toen wist ik het niet meer en deed ik wat Adriene deed haha.
Ik ga hierna Yoga Camp doen van haar, merk vooral mentaal heel veel voordelen en wil er daarom echt graag mee doorgaan.
Wat @Era zegt herken ik heel erg, van je bewuster zijn van hoe je je voelt.
Voel me wel iets sterker en merk daarnaast dat ik eerder andere oefeningen doe. Bijv tijdens het werk even in een forward fold staan voor m’n rug, of tijdens het tandenpoetsen squatten. De drempel om te bewegen is heel erg verlaagd en dat vind ik superfijn!
Ik las net ff terug maar dat had ik ook na dag 26. En dag 27 zou ik dan niet aanraden
Of iig heel voorzichtig en planken op je onderarmen bijvoorbeeld?