Yes! Voor het eerst. Net dag 1 gedaan en het was echt zo fijn, mijn hoofd was druk en nu voel ik mij zoveel relaxer! Hoe ging het bij jullie?
Ik moest opeens weer denken aan de lockdown waarin ik heel veel yoga with Adriene gedaan heb. Maar het was lekker om het weer te doen.
Ik ga dit jaar ook weer proberen mee te doen met Adriene Vorig jaar lukte het goed, hopelijk dit jaar ook. Ik werk nu als freelancer dus dan gaat het wat makkelijker met plannen. Ik doe het graag 's avonds… ben benieuwd naar die van vandaag!
Vond die van vandaag erg fijn. Ben wel erg stijf
Ja hier hetzelfde, mijn polsen moesten ook echt weer even wennen. Heb toch wat kracht verloren het afgelopen jaar (normaal doe ik ook wat meer aan krachttraining, dus goede reminder dit om dat weer op te pakken)
Haha ik ook! Echt even wennen weer. Maar voelt echt zo goed om weer in beweging te zijn! Ik vond het ook leuk dat ze zei, you can and you will. Toch even lekkere motivatie
Heerlijke les!
Ik heb nu 2 weken geen les gehad vanwege de vakantie en dat merk ik wel echt.
Mijn hond is ook blij dat ik weer gestart ben met de lessen, hij doet graag mee!
Ik doe ook weer mee!
Vond het heerlijk om er mijn werkdag mee af te sluiten vanavond, voelde me meteen een stuk meer ontspannen.
Ook een fijne overgang van werk naar privé als thuiswerker.
Ik vind het verschrikkelijk maar ik wil toch doorzetten!
Tijdens corona kon ik met Onefit thuis online lessen volgen en toen merkte ik al dat ik er thuis niet echt in kom. Ik ben minder op mijn gemak, continu alert, ik volg de aanwijzingen minder goed dan een offline yoga les. Vandaag heb ik zelfs extra mijn best gedaan dmv kaarsjes en alvast thee en mandarijnen klaar te leggen voor erna maar dat hielp echt niks. Waar zou dit aan liggen?
Tijdens de savasana (doe ik vrijwel altijd het liefst met een deken) kreeg ik trouwens nog poezelig bezoek.
Dag 2 zit er weer op!
Voor mijn gevoel een mega korte les, maar ik zat er echt in denk ik?
Mijn yoga-fan was er ook weer bij!
Ahh zo leuk dat meerderen hier een “Benji” hebben! Ik heb mijn yogamat nu permanent in de woonkamer, zodat ik meer gemotiveerd ben en moet vaak mijn kat wegjagen en dan voelt het ook alsof ik een Benji heb.
Ahh jij hebt ook een Benji (haha oh spuit 11
)
7 uur ‘s ochtends!
Same here, het helpt wel! Nu in de avond gedaan was ook wel erg chill…
Haha ik roep juist altijd mijn kat dat ze mee moet doen maar ze werpt me hoogstens een denigrerende blik toe
Zojuist dag 3 gedaan. Voelde echt als een workout, was zwaar voor mijn bovenbenen!
Misschien moet je de lessen ook niet teveel vergelijken met die op een yoga-school. Voor mij is het ook echt anders, hier doe ik het in een (rommelige) werkkamer vaak even tussen werk door en niet een warme, zacht verlichte ruimte met kalme muziek. Dat helpt, voor mij dan, ook heel erg om de juiste mindset te komen. Dit zie ik meer als een kort half uurtje bewegen en gewoon plezier hebben. Tenzij de buikspier aflevering komt… Maar als je constant alert bent, waar komt dat door, huisgenoten die binnen lopen of ook andere dingen? Maar volgens mij maak je er al echt een fijne practice van met kaarsjes en lief bezoek dus misschien wat wennen eraan?
Ik vind het ook een stuk moeilijker thuis. Ik kan dan veel minder goed mijzelf afsluiten voor alles om me heen. Een wat actievere yoga les lukt meestal beter.
Ik loop 1 dag achter vanwege een verjaardag, dus net dag 4 er op zitten.
Voel wel dat ik nu dagen achter elkaar iets doe, maar het gaat nog steeds lekker.
Hoe gaat het bij jullie?
Gaat hier nog steeds goed. Merk dat het me steeds makkelijker afgaat! Alhoewel ik vandaag het vele planken wel heftig vond.