Nou, Nidra update! (@Krekel @littlenumbers)
M’n vaste docent gaf het, en ze begon met zeggen dat het niet erg was als je in slaap viel, en dat dat haar zelf ook nog wel eens gebeurde. Ben blij dat ze daar mee begon want ik viel dus in slaap Ik denk dat ik ongeveer de helft wakker ben geweest, en dat vond ik wel echt heel fijn! Sowieso was de houding superfijn (kussentje gevouwen van een deken, bolster onder knieën, op en onder een dekentje), maar ook de ‘ervaring’.
Normaal heb ik bij het meditatie-achtige deel van m’n lessen heel veel moeite om niet aan werk/school/huishouden te denken maar op de een of andere manier lukte het nu heel goed om dat allemaal los te laten! En ik heb echt vet lekker geslapen haha, oeps. Schijnbaar heeft m’n docent eerst geprobeerd om me wakker te maken met haar hand op m’n schouder maar dat lukte niet, dus uiteindelijk heeft ze het instrument gepakt waar ze normaal de savasana mee afsluit (klinkt als een triangel maar weet nog steeds niet wat het is want ze heeft hem altijd alweer weg voor ik rechtop zit), en daar werd ik wel wakker van.
Anyway, ik vind m wel voor herhaling vatbaar! En we moesten een doel stellen in het begin, dat wordt volgende keer dus niet in slaap vallen