YouTube aanraders

Ik wil kaas

1 like

Ik ben ook een klant

5 likes

Deze booktuber is mā€™n fave! Vooral wanneer ze covers namaakt en bekritiseert

1 like

Wel leuk idd. Maar wat irritant heeft ze dit filmpje geƫdit. Lijkt wel alsof er na elke zijn geknipt en geplakt is

2 likes

Ja je moet het niet kijken om tot rust te komen oid hahaha

1 like

Kent er iemand een leuk filmpje op YT ofzo die me wat afleiding kan bieden? Beetje een kutavond :upside_down_face:

Youtube aanraders topic!

2 likes

Ik vind dit kanaal altijd wel geinig. Allemaal compilaties van mensen die domme dingen doen enzo:

En Ozzy man reviews (een Aussie die reageert op viral videos)

1 like

Leon <3 de updates hierna zijn ook top

7 likes

Ik vind Uncle Roger echt super grappig. Uncle Roger Review PARIS HILTON Make Breakfast - YouTube
Die man speelt een typetje, hij is dus niet echt zo. Ik moet er altijd erg om lachen. Allemaal reviews van mensen die eten koken.

4 likes

Er is weer een nieuwe Budget Eats en dit keer een best ontroerende en aangrijpende. De moeder van June is dit najaar namelijk onverwachts overleden en ze kookt in deze video met ingrediĆ«nten die ze heeft meegenomen uit haar keuken. Ze is net zo briljant als anders, maar mā€™n hart breekt echt een beetje als ik haar zo zie.

11 likes

Ze livestreamt ook heel vaak op haar eigen kanaal junelikethemonth en daar post ze ook andere videoā€™s zoals een foodtrip naar LA en restaurants/supermarkten in NY.

Ze livestreamde ook net nadat ze uit Egypte was gekomen omdat haar moeder was overleden en ze het huis van haar moeder aan het opruimen was en voor haar oma moest zorgen die daar nog woonde.

3 likes

Ik dacht van te voren pff twee uur kijken is te lang. De eerste 45 minuten al gezien zonder moeite. Heel tof hoe ze alles verwerkt.

Ik wou het in vier delen kijken, maar ben al over de helft :see_no_evil:

3 likes

Ik kijk dat laatste tijd veel shoplogs over kringloop/tweedehands shoppen.

Ik kijk nu vooral Aimee van der Pijl,All about Leonie & Bonnie.

Iemand nog aanraders hierover?

1 like

Moet het in NL zijn?
Ik volg sinds een tijdje XO MaCenna, vanwege de verbouwing/renovatie van haar huis. Maar in haar vlogs gaat zij echt ziek veel naar kringlopen, estate sales etc. Waar ze het allemaal laat, geen idee, maar grappig is het wel. Kijk maar, misschien is het wat.

Die spaart ze op voor de closet cleanout videos!

Volg MaCenna niet, maar wel andere thrift youtubers (Jenna Pipps, Alexa Sunshine en Glaze & Blaze)

2 likes

?? En dan verkoopt ze het aan haar kijkers? Interessant, Ze heeft het ook wel over een pop up shop, maar ik twijfel of ze het over haar moeders Etsy heeft? Ik ben volkomen gefascineerd over de hoeveelheid die ze iedere week koopt, in ieder geval, maar volg haar dus nog niet lang genoeg om meer te weten.

1 like

Van haar weet ik het dus niet, maar de andere die ik volg verkopen het op poshmark (vaak is het ook een samenwerking video) of doneren het. Dat soort videos zijn vaak ook goed bekeken.

2 likes

Roosmarijn Koster?

1 like