Van haar weet ik het dus niet, maar de andere die ik volg verkopen het op poshmark (vaak is het ook een samenwerking video) of doneren het. Dat soort videos zijn vaak ook goed bekeken.
Roosmarijn Koster?
Ik vind het echt leuk dat ze nu een (upcycled) kledingmerk gaat starten met Thrift Tales. Gaat vast niet mijn smaak zijn, maar wel leuk om te volgen.
Voor de mensen die pll gezien hebben: An appropriately unhinged recap of Pretty Little Liars (Part 1) - YouTube
Ik heb pll nog nooit gezien maar wel echt genoten van deze video haha
Ik heb veel kanalen ontvolgt zoals joshv, omdat ik dat ff te perfect vond allemaal.
Ik heb nu tijd over en zoek nog een leuk nieuw kanaal. Ik heb Bram de wijs laatst ontdekt, en daardoor ook Dook. (Via Bonnie)
Zijn er nog meer (enigszins relatable) Nederlandse vloggers die leuk zijn?
Dat beschouw ik als de grootste prestatie in mijn leven, dat ik die kutserie van begin tot eind heb gezien. Ga deze straks ff in bed kijken
Edit: zit op 10 min and loving it.
Baumgartner Restoration. Een restaureur die hele oude schilderijen opknapt. Mega leerzaam als je van kunst houdt en heel satisfying om te zien.
Martijn Dolaard. Blijkbaar ook een schrijver, maar hij maakt prachtige videoās zonder achtergrond muziek, maar gewoon met het echte omgevingsgeluid terwijl hij zijn oude stal omtovert in een leefbare plek. Mega rustgevend.
Eva Zu Beck. Een reiziger/avonturier, maar dan een leuke chick. Niet zoān typische youtube-traveller.
Geweldig dit! Ben halverwege en het beste wat ik lange tijd heb gekeken.
Ik ben halverwege en daaaamn wat een shitshow. Maar wil het toch opnieuw kijken hahaha
Eva Zu Beck kijk ik ook. Ik vind haar videos over Afghanistan echt heel mooi, maar het maakt me ook verdrietig. Zoān mooi land en zulke fijne mensen, en nu is dat allemaal anders. Wel mooi dat een hele ander kant laat zien van een land dat ik eigenlijk vooral uit het nieuws kende.
Ok ben nu halverwege part 3. Echt een top thuiswerkdag, ongelofelijk. Wat een serie en wat een dedication van deze vent.
Weet niet of deze al gedeeld is, maar ik vind hem interessant en goed uitgedacht! Over het idee dat je een bepaalde identiteit kan ākopenā.
Oke ik wist dat ik hier een keer over de youtube channel minimal russian girl had gepraat over wat voor leuk en fascinerend channel ik dat vond. De laatste tijd sprak zij zich al best fel uit over de Russische regering (ondanks dat ze altijd aangaf dat ze niet over politiek praat) en nu vertrekt ze zelfs uit Rusland :o Ik heb het nog niet helemaal gezien, maar ik denk een interessant perspectief om te zien in deze rare tijd.
Wel sneu dat ze haar channel naam heeft moeten veranderenā¦
Wat leuk! Drie favorieten van mij ook. Zo chill om te kijken
ik wou em bijna afzetten door haar verhaal over plassen (eeeww) maar de stukken over Westlife zijn echt te grappig. En te herkenbaar (maar dan met de backstreet boys, gelukkig voor beide partijen hebben we elkaar nooit ontmoet).
Heeft iemand aanraders voor vloggers die veel dingen alleen ondernemen en niet zoān grote uitbundige vriendengroep hebben zoals veel standaardvloggers?
Ik kijk veel naar vloggers, maar ik merk dat ik er de afgelopen tijd best onzeker en somber door wordt, omdat ik zelf niet zo veel vrienden heb en ook niet veel dingen met andere mensen doe. Daarnaast ben ik ook op zoek naar inspiratie om dingen in mān eentje te doen!