YouTube aanraders

Ik ben inmiddels wel een beetje fan van de nieuwe show van Sohla en haar man Ham op NYT Cooking. Ze koken steeds met 1 mystery ingredient. Eerst vond ik het format wat gimmicky (met jell-o en bananen), maar ze zijn allebei zo creatief en leuk met z’n tweeën dat ik het toch wel erg geslaagd vind.

2 likes

Ik vroeg me al af waar Sohla ineens gebleven was, vond haar heel leuk bij Babish culinary universe

2 likes

voor als je wil lachen, kijk dit

2 likes

Zaaaalig

1 like

Grote Bokkie fan hier.
Ik kijk al uit naar de slimste mens met hem in de jury.
Zijn bakkersfilmpje ken ik bijna van buiten. Te veel gezien.

2 likes

Deze video is zo leuk!!! Hele leuke jongen ook en echt facking Nice geedit. Heb me echt een half uur enorm vermaakt :nerd_face:

@Soy.peor @kali tag jullie ff want ik denk dat jullie allebei deze jongen echt leuk gaan vinden (hoop ik)

3 likes

Heb even 2 sec gekeken maar dit is wel iets wat ik tof vind jaa haha.

1 like

Iemand die in Spitsbergen woont. Ik zou er zelf niet kunnen wonen, maar erg fascinerend zo’n leven.

4 likes

Toevallig deze week in m’n aanbevolen video’s, paar gekeken en heel mooi gefilmd & interessant!

1 like

Deze serie en alles met Bockie ga ik echt helemaal kapot om

5 likes

Ik kreeg deze aangeraden op YouTube en heb er gewoon de volle 42 minuten enorm van genoten

10 likes

Ik ben op de helft en dit is genieten

2 likes

Ik wil kaas

1 like

Ik ben ook een klant

5 likes

Deze booktuber is m’n fave! Vooral wanneer ze covers namaakt en bekritiseert

1 like

Wel leuk idd. Maar wat irritant heeft ze dit filmpje geëdit. Lijkt wel alsof er na elke zijn geknipt en geplakt is

2 likes

Ja je moet het niet kijken om tot rust te komen oid hahaha

1 like

Kent er iemand een leuk filmpje op YT ofzo die me wat afleiding kan bieden? Beetje een kutavond :upside_down_face:

Youtube aanraders topic!

2 likes