Heeft iemand tips voor youtubers die beetje gossip girl vibes geven?
Zoals bvb freddy my love. Dat onbereikbare luxe leven vind ik altijd heerlijk om naar te kijken
Sarah Puttenmans
Iemand tips voor een (beginners!) yoga kanaal? Heb nooit eerder yoga gedaan, en wil thuis even dmv zo’n kaneel kijken of het wat voor mij is.
Yoga with Adriene is denk ik een van de bekendste en beste (vind ik zelf dan). Er zitten genoeg video’s voor beginners tussen. Er is hier ook een yoga topic trouwens.
Yoga with Kassandra, zij is zelf heel relaxed en geen poespas eromheen.
Legt alles ook heel simpel uit
Geen youtube, maar de app downdog! Heeft ook filmpjes en je kan van alles zelf instellen.
Weet iemand nog youtubers die cozy herfstvideos maken?
Engels of Nederlands maakt niet uit.
Hello Autumn 🍂 Getting Ready for Fall, Decorating & Baking Chai Cookies - YouTube Ik vind Darling Desi leuk!
Zat zooolang op dit deel te wachten. It did not disappoint!!
Ik kwam ook zoiets posten toevallig:
Best kneuterige maar toch ook enorm Pinteresty boerderij in Azerbeidzjan (en echt iedere keer miljoenen views). Leuk om met dit herfst weer te kijken, die hondjes zijn ook schattig
Omg, wat is er kneuterig of gezellig aan deze still van een dood schaapje 🫥
Tja heb je de YT link verder wel stukje bekeken? Er zijn ook veel andere (diervriendelijkere) filmpjes:
Missch niet de beste still nee.
Een deel van mijn familie komt er vandaan en ik vind het mooi in beeld gebracht. Maar to each their own, je kunt ook uiteraard denken neh deze aanrader zie ik niet zitten
Het gaat me echt puur om die still. Ik heb verder geen interesse in de video en idd to each their own. maar ik verwachtte gewoon geen kadaver te zien bij je beschrijving van een pinteresty kneuterige video.
@Crusti_Croc echt niet wat ik bedoel
Het is heel die playlist (siroop maken, jams, vogelhuisjes bouwen wat ik met kneuterig bedoelde) maar deze laatste video van gistermiddag werd getoond bij de voorvertoning. Wist niet dat het zo zou overkomen
Het was inderdaad dat plaatje waar ik even heel geïntrigeerd naar keek. Het was voor mij niet heel aangenaam, en je beschrijving kwam daarom ook op mij licht vreemd over. Maar ik kijk nu de video over ketchup, en de beelden zijn echt heel mooi! Alsof je terug in de tijd stapt! En wat een indrukwekkende natuur!