YouTube aanraders

Tja heb je de YT link verder wel stukje bekeken? Er zijn ook veel andere (diervriendelijkere) filmpjes:

Missch niet de beste still nee.
Een deel van mijn familie komt er vandaan en ik vind het mooi in beeld gebracht. Maar to each their own, je kunt ook uiteraard denken neh deze aanrader zie ik niet zitten

5 likes

Het gaat me echt puur om die still. Ik heb verder geen interesse in de video en idd to each their own. maar ik verwachtte gewoon geen kadaver te zien bij je beschrijving van een pinteresty kneuterige video.

@Crusti_Croc echt niet wat ik bedoel

7 likes

Het is heel die playlist (siroop maken, jams, vogelhuisjes bouwen wat ik met kneuterig bedoelde) maar deze laatste video van gistermiddag werd getoond bij de voorvertoning. Wist niet dat het zo zou overkomen

3 likes

Het was inderdaad dat plaatje waar ik even heel geïntrigeerd naar keek. Het was voor mij niet heel aangenaam, en je beschrijving kwam daarom ook op mij licht vreemd over. Maar ik kijk nu de video over ketchup, en de beelden zijn echt heel mooi! Alsof je terug in de tijd stapt! En wat een indrukwekkende natuur!

3 likes

Vind egbert altijd wel goeie videos maken

3 likes

Geweldige minidocu dit. Vooral die Sjef, wat een ENGEL

9 likes

https://www.youtube.com/c/AliceCappelle/featured
Zij maakt echt interessante video’s!

Bijvoorbeeld:

14 likes

Heb hier echt van genoten.

5 likes

Jaaaaa

Die met Rihanna is ook heel leuk

1 like

Deel 2 staat ook online. Leuk om de achtergronden (ontwerpen/vakmanschap) mee te krijgen, hier en daar kneuterig, pionierend en ook stereotype naar Arabische wereld maar wel jeugdsentiment

4 likes

Ooh thanks! Ik heb echt genoten van deel 1, dus dit is perfect voor derder kerstdag :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oke dit is meer ik podcast maar il haat podcast luisteren ik heb er liever beeld bij haha. Maar deze vind ik heel goed. Echt boeiende verhalen.

1 like

Jaa echt interessant veel van haar video’s!

Kijk graag de video’s van sbsk! Leerzaam en interessant.

https://youtube.com/@SpecialBooksbySpecialKids

2 likes

Meest in depth analyse van VD ooit:

Dit is zo droog. Dit was zo’n 10 jaar geleden op tv. Het heet Gek op jou. Tieners meestal rond 11/12 jaar gaan dan hun crush verkering vragen. Het is echt zo ongemakkelijk en aandoenlijk en alles 1 :joy: en die yes-r presenteert het heel leuk.

2 likes

“zij is 20 in haar hoofd en hij 6” stuk :joy:
Ken deze videos van TikTok (en van vroeger) haha, zo heerlijk.

6 likes

Hahaah oohja met yes r dat was zo ongemakkelijk love it. Vooral dat yes r dan zon kapot slechte rap doet haha.

2 likes

Ik weet niet of ik het hier vandaan heb, maar ik hou echt van die eetvlogs uit het buitenland.
Dus deze;

(ik ben hierna naar de toko gereden om ook allemaal van die rice cakes en dimsums te halen, ziet er allemaal zo lekker uit).
Ze zijn ook zo beleefd aan tafel, alleen af en toe wel een overload en complimenten dat alles lekker bij elkaar smaakt. Op het randje van cringe. (maar dat is mukbags ook vind ik)

Als iemand nog meer tips heeft voor dit soort video’s let me know.

9 likes

50 minuten Angela Lansbury die lieve en wijze dingen zegt :heart:

2 likes

Très, très interessant