YouTube aanraders

Ik heb dit Youtubekanaal dit weekend ontdekt en ik vind haar zo leuk overkomen!

https://www.youtube.com/@jnaydaily

4 likes

Jaaa zij is zo leuk, ik volg haar sinds de lockdowns… gewoon zo gezellig!

2 likes

Ik kwam hem tegen op TikTok maar zijn YouTube is nog beterder. Thuis kunnen we er allemaal uren naar kijken

4 likes

Haha ja vind dit hele rustgevende filmpjes

2 likes

Ik wist niet dat ik dit nodig had… tot nu!

3 likes

Ik ben nu al 45 min aan het kijken hoe hij maait :smiling_face_with_tear:

2 likes
3 likes

Weet niet of ze al eens genoemd is (misschien wel door mij?) maar ik zie dat mijn absolute YouTube favoriet echt mega weinig views heeft. En hoewel dat normaal niet echt uitmaakt is haar content informatief en (in mijn ogen) gaan haar videos over belangrijke zaken dus ik wilde het even delen!

Lijken misschien zware onderwerpen (en zijn het ook wel) maar ze vertelt het op een fijne manier.

2 likes

Heb echt in een deuk gelegen bij dit filmpje
Het Fifth Harmony filmpje is ook geweldig

2 likes

@Soy.peor alstu

2 likes

Rosie Maio is hier al eens genoemd, maar heb weer genoten

10 likes

Jaa ik vind haar echt leuk! Vind het ook heel leuk dat ze voorlopig in Italie blijft

Ik denk dat ze er permanent blijft. Ik volg haar vanaf het begin en ze heeft vaak gezegd zich down te voelen in Toronto. Ze wilde ook bijna een huis kopen in Italie maar ging toen weer terug naar Canada. Ik denk voornamelijk vanwege haar vriend (het was ook een tijdje uit) maar die komt dus voor een jaar naar Italie.

2 likes

Ja zou ik me ook goed voor kunnen stellen! Ze lijkt veel meer op haar plek in Italië inderdaad. Lijkt me wel echt lastig om een langeafstandsrelatie is die ook écht heel ver weg is, voor nu iig heel chill voor haar dat haar vriend een poos naar Italië komt

2 likes

Ik vind haar video’s in Italie ook veeeeel leuker om te kijken! Ben wel benieuwd hoe haar vriend het gaat vinden. Volgens mij is hij nog nooit bij haar in Italie geweest? En omg wat is haar moeder een ontzettend harde werker zeg echt bijzonder wat zij allemaal doet.

1 like

Ja de Italië video’s zijn ook mijn favoriet! De andere kijk ik soms wel soms niet maar alles wat in Italië is kijk ik altijd haha. En dat zou wel kunnen ja! Best wel een commitment dan om direct voor een jaar naar een land te gaan waarvan je helemaal niet weet hoe het je gaat bevallen dan. En ja die moeder inderdaad, zo heftig met die twee restaurants, heel bijzonder ja.

2 likes

In het podcast topic hebben een aantal mensen een lijstje gepost met hun favorite podcasts, ik heb hier wat leuke dingen door gevonden. Misschien ook een idee voor hier?

Mijn favo channels op dit moment:
Bryony Claire Bryony Claire - YouTube
deep dives into the environmental, ethical and social issues with the world, and case studies on celebrities too
Peter Santenello Peter Santenello - YouTube
gaat naar verschillende delen van de VS en maakt er docus over (Amish, Native Americans, achterbuurten etc)
Contrapoints ContraPoints - YouTube
Videos over maatschappelijke dingen
Jessica Kellgren-Fozard Jessica Kellgren-Fozard - YouTube
Videos over LGBT+, geschiedenis, leven met lichamelijke aandoeningen
Ask a mortician: Ask a Mortician - YouTube
Video kanaal van een vrouw die een crematorium/begrafenis business runt , gaat ook over aanverwante dingen (minder heftig dan het klinkt).
Fruity Knitting Fruity Knitting - YouTube
Gezellig kanaal over alles wat met breien, haken, garen te maken heeft.

5 likes

https://youtube.com/@Laurajaneatelier

Ik heb deze voor het laatst ontdekt. Kijkt lekker weg tijdens het haken!

1 like

Hey, hallo. Dit wordt mijn allereerste post! Ik ben de laatste tijd into booktubers. Ally is een Amerikaanse expat die al een tijdje in België woont. Ze leert nu ook Nederlands. Het is heel leuk om te horen als ze af en toe Vlaams praat. Naast boeken deelt ze ook veel stukjes uit haar leven (over autisme, katten, voedsel) :blush:

Allisonpaiges
https://youtube.com/@allisonpaiges

5 likes

https://youtube.com/@tarossewing

Zo leuk en ziet er zo simpel uit!

3 likes