Leuke kijktip! Ik heb een vlog gekeken en kreeg nu een paar dagen de vlogs uit Kirgizië aangeraden door YouTube. Indrukwekkend dat ze de hele wereld over gaat op haar motor. Waanzinnige landschappen die ze doorkruist. Was leuk om met mijn vriend te kijken, die op sommige plekken geweest is, ik kon zijn verhalen nu beter plaatsen met bewegend beeld.
Zij werd me vandaag aangeraden door het algoritme en heb al een paar video’s ‘gebinged’. Ze doet eigenlijk helemaal niks bijzonders en juist dat is zo comforting/anti-fomo.
https://www.youtube.com/@ChelseaCallahan
Oh ik zie nu dat 'ie geen thumbnail ofzo plaatst natuurlijk dus wacht:
Beetje een ander soort maar ook in NYC en comforting/daily life vind ik deze Michelle. Voor een introvert like me, heel chill om naar te kijken:
Als we het dan toch over NY hebben, echt het tegenovergestelde van mijn 1e tip maar Elena Taber. Ze reist sowieso de halve wereld over dus major FOMO maar edit haar videos prachtig en ze heeft een serie over appartementen in NY die ik echt leuk vind!
Jaa hij maakt toffe video’s! Ik zit sowieso ook in zo’n fietsentochtenfuik. Laatst nog een toffe gezien en Martijn Doolaard maakt ook mooie video’s er over! Even kijken, deze laatst gekeken:
en prachtige serie ook deze
En een Duits meisje heeft ook mooie video’s gemaakt en dan stop ik met mijn bikepacking tips
en nog even een edit want deze volg ik ook graag
It’s a vibe, maar mocht je van post-disco muziek houden, in een “nieuw” jasje:
Dit is het meest recente nummer, maar ik vind eigenlijk alles wat hij maakt goed. En alle clips zijn ook awesome.
Iemand een aanrader voor een dagelijks vlogger?
Ik wil gewoon elke ochtend iets te kijken hebben van dezelfde persoon. Liefst wel een vrouw, vind mannen niet zo interessant
Nederlands of Engels sprekend maakt me niet uit
Jaaaa Greg en Viktoria heb ik deze week ontdekt. Zulke mooie video’s
(Cycling to Argentina)
Ik hou echt van dit soort videos en vind haar heel leuk ook.
En ik vind haar ook echt heel leuk en grappig
Ja! Die had ik ook gezien! Haha
Al een ouder filmpje maar heel leuk om te kijken
Ze hebben nog een aflevering na proberen te maken
En ze zijn een tijdje terug backstage geweest bij buurman en buurman, zo leuk om te zien hoe ze daar werken.
Sorry dat dit mn youtube aanrader is maar dit stond in mn aanraders op youtube en het is fantastisch.
Late reactie maar dit was ook mijn aanrader op YouTube
Wauw wat een werk! En wat een geduld, discipline en doorzettingsvermogen ook. Sinds de jaren 90 al bezig en het is nog niet af.
Weet iemand nog leuke youtubers/vloggers die in Los Angeles wonen en hun leven daar vloggen?