Ik hou echt van dit soort videos en vind haar heel leuk ook.
En ik vind haar ook echt heel leuk en grappig
Ik hou echt van dit soort videos en vind haar heel leuk ook.
En ik vind haar ook echt heel leuk en grappig
Ja! Die had ik ook gezien! Haha
Al een ouder filmpje maar heel leuk om te kijken
Ze hebben nog een aflevering na proberen te maken
En ze zijn een tijdje terug backstage geweest bij buurman en buurman, zo leuk om te zien hoe ze daar werken.
Sorry dat dit mn youtube aanrader is maar dit stond in mn aanraders op youtube en het is fantastisch.
Late reactie maar dit was ook mijn aanrader op YouTube
Wauw wat een werk! En wat een geduld, discipline en doorzettingsvermogen ook. Sinds de jaren 90 al bezig en het is nog niet af.
Weet iemand nog leuke youtubers/vloggers die in Los Angeles wonen en hun leven daar vloggen?
Misschien Chrissstttiiine? Ik denk trouwens dat ze niet vlogt…
Kalel is de enige youtuber waarvan ik nog wel eens een vlog kijk… Maar veel van LA zie je niet, zij is echt een hermit haha.
Carrie Dayton vlogs misschien
Ik wil deze even tippen: Dani Connor Wild. Ze is natuurfotografe, woont ergens in Zweden en maakt mooie video’s. Recent heeft ze een baby-eekhoorntje gered en weer vrijgelaten en daar een serie over gemaakt. Heel lief om te zien, maar de serie zit als verhaal ook goed in elkaar. Ze vertelt op een fijne manier én mooie beelden. Aanrader dus!
Dit is de eerste van het eekhoorntje: https://www.youtube.com/watch?v=_Ff2ZLACYZA&ab_channel=DaniConnorWild
Lindseyrem vind ik leuk om te volgen
Nieuwe 4 uur durende Jenny Nicholson video
Ik ben helemaal niet meer zo into YouTube, maar zij is een van de mensen waarvan ik steeds helemaal happy word als ik weer iets nieuws kan kijken.
Als iemand andere suggesties heeft voor leuke deep dives: ik houd me aanbevolen. Mag werkelijk ieder onderwerp zijn behalve true crime.
Hahah hier ben ik wel eens geweest, is best grappig en hij heeft er heeel veel passie voor.
Haar kijk ik soms ook idd, maar vind van die echt stupide lange video’s over een random onderwerp het allerleukste. Mike’s Mic, Defunctland, Lindsay Ellis, etc. doen dat allemaal goed.
Heel erg bedankt voor deze tip!! Ik heb niks met Disney of Star Wars en toch was de video interessant van begin tot eind
Ik vind dit een heel leuk kanaal: Stefano Ianiro
Een man die een groot stuk land in Canada heeft gekocht en filmt wat er groeit, welke dieren daar leven en welke aanpassingen hij maakt om het gebied aantrekkelijker te maken voor verschillende diersoorten: