Niet in beeld, maar krijg wel dat jij (jouw naam) iets met me wilt delen en of ik je wil volgen.
Thanks, originele bericht weggehaald.
Nieuwe poging:
Vind deze gast geweldige humor hebben.
“Martijn.” Op tiktok. Bijv het recept en de video van parfum.
Kan helaas het linkje naar Tiktok dus niet delen ivm profielnaam.
Vind hem zo irritant snel praten
Ik keek vandaag een groot deel van de video’s van Beigeflannel. Een Britse die een paar room make overs heeft gefilmd en twee thrift hauls. Ik vind haar grappig, droog en heeft echt een toffe excentrieke stijl. En omdat ze nieuw op YouTube is, is ze vooral voor zichzelf aan het maken, wat origineel en authentiek is. Ze zit volgens mij ook op TikTok, maar geen idee of ze daar kei groot is.
Aanrader om te starten met deze video (of een ander, wat je wil):
https://youtube.com/@annamarialuisa.?si=EyQQibl--w0jM8Uf
Ik vind dit echt zo’n leuk kanaal, ze maakt video’s die heel atypisch zijn voor YouTube op dit moment
https://www.youtube.com/@DailyHelenJ/videos
Zij is echt geweldig als je beter wilt worden in fashion, heb echt bijna al haar video’s gebinged en snap nu zo veel beter hoe ik mijn style kan vinden en wat slim is om te kopen/wat niet etc.
Ik vind deze content niet per se boeiend qua onderwerpen, maar zij is dus echt super leuk om naar te kijken dus ik kijk het alsnog.
dit was ooit mijn favo net5 serie :’)
Ja geweldig!
Oooh Jim!
Oh jaa dit was zo leuk altijd
Serie staat helemaal op disney plus. Als ik desperate housewifes af heb gekeken. Ga ik dit weer een kijken
Ik ben dit nu aan het terugkijken op disney plus, maar kon me niet meer herinneren dat ik elke aflevering moest huilen
Oh nee, dat had ik toen ook sowieso niet. Hoop dat het meevalt bij mij haha
Leuke videoserie dit van een Nederlandse jongen die zonder geld door Amerika reist en alleen lift & op bepaalde manieren aan eten en een slaapplek probeert te komen. Heeft een hoop interessante gesprekken en doet allerlei bijzondere dingen daar.
Zo jammer van die lelijke thumbnail
Je ziet elke keer wel echt een heel duidelijk verschil hoe men overkomt en waar ze op stemmen geeft wel een interessant inkijkje hoe mensen daar op het “platteland” leven.
Klinkt een beetje als de Penny series van Ryan Trahen. Die ging een Penny ruilen voor een voorwerp, dan weer op verschillende manieren aan geld komen en dan ondertussen een fundraiser waardoor met bepaalde bedragen hij weer op 0 kwam te staan.
Ik volg hem al een tijdje op insta waar hij superleuke filmpjes maakte over zijn liftavontuur van Nederland naar Hong Kong! Ook een aanrader