YouTube aanraders

Ik houd van dit soort youtubers

8 likes

Ja! Ik kreeg van de week haar video gepusht waarin ze samen met haar vader zijn spulletjes ging declutteren. Goeie vibes!

4 likes

kent iemand nog leuke Youtubers om te volgen die hun video’s leuk monteren en die bij voorkeur niet fulltime influencer zijn? Ik vind dat de laatste tijd nogal vermoeiend om naar te kijken. In deze categorie vind ik faenomenal een aanrader.

1 like

Zij is zooooo leuk :heart:

Heeft iemand nog tips van YouTubers die een oud goedkoop huis hebben gekocht en er hun hart en ziel hebben ingelegd en nu een mooi huis hebben? En niet van die house flippers dus.

Ik kijk nu Tia Weston maar ik ben ongeduldig, ik wil ook een huis kunnen zien dat al af is!

1 like

Daan Kayser, die tip heb ik van hier dus misschien ken je die al. Is nog wel bezig trouwens, maar doet echt bijna alles zelf. Gaat volgens mij mooi worden.

4 likes

Oh! Dit is mijn favoriete genre. Ik ken alleen niemand van wie het huis al af is hahaha! Ik volg deze mensen maar die zijn allemaal wel nog bezig (en ook niet allemaal met een stereotype huis bezig):

• Martijn Doolaard (in de Italiaanse alpen)
  • Stories from the cascina (zelfde verhaal)
  • Daan Kayser idd
  • Camp Out West
  • Jenna Phips
  • Nicky and Harri
  • Shannon Makes
  • Rewilding Jude
  • The Rectory
  • Mathilde Henriksen
  • Chris Hytha
  • Regretlys
  • Pattern Scout Home
  • Laura Kampf
  • Restoring Number Four
  • Raising Voyagers
  • Ash Mazzina (volgens mij hebben zij het huis al wel af trouwens!)
  • How To Renovate A Chateau
  • Kinging It
  • Milly & Louis - Belgrave Villa Renovation
  • Roaming Wild Rosie
  • Ariel Bissett
  • Hannahleeduggan
9 likes

Omg deze lijst.

Daan Kayser kijk ik ook inderdaad!

2 likes

Haha, ik herken er zoveel van je lijstje! Maar ook een aantal niet, dus ik ga eens kijken!

Trouwens Tyler & Tod horen hier nog bij, en Make, do, grow.

3 likes

Haha ja die volg ik ook maar kijk ik eigenlijk nooit :joy::joy:

2 likes

Nog even een huisverbouw-aanrader: George Clarke!! Hij heeft nu zijn eigen Youtube-kanaal waar al zijn programma’s op staan:
https://www.youtube.com/channel/UC0v5KrbGigyNO8nnRaByazQ

Echt smullen, hij heeft er ook zoveel, volgens mij doet hij dat al 20 jaar ofzo hahaha. En in 1 aflevering is alles af i.p.v. dat je 2 jaar iemand moet volgen :joy:

Love ook Worst House On The Street https://www.youtube.com/watch?v=uuVVCOio8Eg&list=PLEAYFvBnjMs9IlsdKs1BJkUbQnKYlxU9i

En deze dude volg ik ook nog: https://www.youtube.com/@GrandDesignsTV

5 likes

Ik heb zelf een eerste video voor YouTube gemaakt. Een rustgevende stoffeervideo, geen geklets, wel zacht werkgeluid. Ik wil hem hier graag delen, als dat mag, want ik vind het echt een aanrader haha.

44 likes

Leuk! Ik ga je volgen :smiley:

3 likes

Hé, ik kan me jouw blog nog herinneren! Leuk dat je weer actief bent, vermaak je ook nog steeds kleding?

1 like

Wat leuk om eens te zien hoe dit proces gaat! Satisfying om naar te kijken. Heel leuk!!

4 likes

Oh zo leuk om te horen, dankjewel! Onverwachts dat ik herkend word. Ik vermaak nog steeds kleding. Geen jurkjes meer, ik probeerde (en slaagde) om een mannenbroek om te naaien tot passend exemplaar. En mijn laatste project was een opacolbert die een bomberjasje werd. Ik droom er wel van om van zoiets ooit eens een YouTubevideo te maken. Ik post soms wat ik maak in het naaitopic en in stories op mijn Instagram.

Merci ook @CarrieBradshaw en @ciselering

5 likes

Wat geweldig leuk om te kijken!
Heel interessant om te zien. Wat een vakmanschap zeg. Ook mooi te zien dat dit - te zien aan je keldigwissels - een lang proces is van daaagen!

Ben beniewd naar een volgens filmpje van je

Ben ook benieuwd naar je insta nu. Wil je die delen?

4 likes

5 maanden duurde het uiteindelijk, heel veel outfits haha. Ik denk dat het een maand zou duren als ik echt goed zou doorwerken. Je hebt zoveel arm- en handkracht nodig met het aanspannen van de touwen en stof.

3 likes

Een erg interessante video over hoe een estate behoorlijk slecht omgaat met de legacy van een grote artiest. Duurt lang, maar ik vond het wel interessant om te zien.

En de jaarlijkse gevonden lost media video. 2024 was een goed jaar.

1 like

Ik vind de videos van Ruth Aisling over Schotland echt zo chill. Mooie beelden van de natuur, rustige youtuber en sommige afleveringen hebben heel veel informatie over de geschiedenis of natuur van Schotland.

En alles met Eleanor Janega . Zij is een Amerikaanse historicus en ik vind haar zo leuk! “who died and left me in charge of medieval woman’s fashion? It’s literally everyone in de medieval periode.”

7 likes