YouTube aanraders

Dit is “gewoon” een vlogger maar ik vind haar echt heel leuk!

Hetzelfde geldt voor deze vlogger

Deze boekenvrouw vind ik ook heel leuk

7 likes

Holy shit 99k views! :scream::scream:

8 likes

Absurd hè!! Ik dacht ik maak een video voor mijn moeder en misschien vinden nog een paar 1000 het wel leuk. 100k!!
Zalige doelgroep trouwens: voornamelijk 65+ vrouwen van over de hele wereld. Daar wil ik gerust nog een stoeltje voor stofferen en filmen 🥹

32 likes

Dit zat ineens in mijn aanbevolen

1 like

Gaat over hongersnood en daar is ineens een samenwerking met een maaltijdbox :smiling_face_with_tear:

2 likes

oh dat heb ik helemaal gemist, zelf mensen met een geschiedenis kanaal zijn blijkbaar influencers geworden

2 likes

Nou, zo luxe at mijn oma ze sowieso niet :joy:

1 like

Mijn youtube algoritme is echt stuk. Krijg amper nieuwe video’s die YouTube aanraad. Zowel op wat ik standaard volg en daar nieuwe suggesties op, als op totaal nieuwe dingen.

Heb vandaag wél een nieuwe aangeraden gekregen. Vind haar tot nu toe leuk:

2 likes

Misschien ben ik spuit11 en kent iedereen dit alllang maar dit is zo chill voor op de achtergrond als je een boek aan het lezen bent ofzo

Echt een soort magisch hoe ze door het bos “zweeft” met die muziek erbij

11 likes

Dit zijn shorts, geen lange video’s maar wel echt de moeite waard. Charity is Nigeriaans en ze is heel goed in sarcasme tegen domme mensen die domme dingen over Afrika zeggen.

https://youtube.com/@charityekezie?feature=shared

@Daelyss jij kan haar wel waarderen denk ik trouwens

4 likes

Thanks, wilde wat nieuws in mijn YouTube feed.

2 likes

Ik ben door jouw lijst Roaming Wild Rosie en Milly & Louis gaan volgen, love ze allebei! Dus dankjewel voor de tips!

1 like

Even een klacht: ik merk dat deep dives steeds populairder worden en echt aan inflatie onderhevig zijn.

Word doodgegooid op youtube met deep dives van mensen die volgens mij gewoon een half uurtje op tiktok hebben zitten scrollen over een onderwerp en er dan een video van 20 minuten over maken.

En alle goede video-essayists posten heeeeel weinig (omdat een echte deep dive kapot veel tijd kost) of ze posten gewoon helemaal niet meer. Heel soms kom ik nog een pareltje tegen, maar het is echt arremoe.

8 likes

De grote apocalypse van vorig jaar is iedereen weer vergeten en nu maakt iedereen weer videos zonder bronnen etc :smiling_face_with_tear:

Lekker nostalgisch

3 likes

Ik vind zijn videos heerlijk, de eerste die ik keek was een hele lange over zijn baantje als Amazon-bezorger. Totaal niet mijn interesse maar toch leuk. Hij probeert superveel dingen uit, leuk om te zien. Gewoon wholesome content!

4 likes

Love Alex!

1 like

Ik zag laatst deze video van Average Rob die gaat trainen voor de Marathon des Sables en heb daarna ook o.a. zijn video’s gekeken waarin hij (en zijn broer) traint voor een Iron Man. Ze doen het met hulp van professionals, vind het mooi om te zien wat ze met veel doorzettingsvermogen kunnen.

4 likes

Jemig wat leuk zeg dit. Interessant, leerzaam en leuk om hem zo gepassioneerd bezig te zien!

Ik heb deze net af gekeken en vond het echt een hele mooie video. Over vriendschap, avontuur, menselijkheid, etc. Heel goed gemaakt vind ik!

7 likes