Wow die heb ik ook gekeken een paar dagen terug. Mooie video idd! En lekker populair in het algoritme haha nice.
Van de week kwam Ed Pratt ineens in mijn timeline. Die heeft eerder de wereld rondgereden op een eenwieler, en nu heeft ie ‘Source to sea’ gedaan op de Thames. Dus helemaal van het begin van de Thames, door Londen en uiteindelijk dus de riviermonding en een stukje zee. Echt goed gefilmd en interessant om te kijken. De serie is nu ook klaar dus dat is ook fijn, hoef je niet te wachten tot de volgende aflevering.
Ik heb deze video ook gekeken van de week! Inderdaad een leuke video en fijn dat alles in één video zit en je niet hoeft te wachten. Ik moest lachen om die man die zei dat ie z’n achternaam niet mee heeft haha.
Er zijn toch zeven afleveringen ofzo? Best wat om te kijken!
Oh ik zie het inderdaad! Hmm dan heb ik vast alleen het laatste deel gezien Ik keek met iemand mee. Maar ik vond het fijn dat hij meerdere dagen in één aflevering had ipv voor elke dag een nieuwe vlog.
Ik kan ook Mitch Hutch aanraden! Hij ging van Engeland zwemmend, fietsend, hardlopend en nu klimmend naar Mount Everest. Het zit er bijna op (op youtube). Ook heel goed geproduceerd en best weinig subscribers!
Ik heb een nieuwe video geüpload en kreeg de optie om midroll ads toe te voegen. Iedere 3 minuten! Dat verklaart waarom ik tegenwoordig het gevoel heb dat ik meer advertenties kijk dan de gekozen YouTube-video’s, haha. Anyway, de helft van de midrol ads eruit gegooid. Voor de liefhebber, ik kreeg een kapotte De Ster bank van een buurvrouw:
Ha wat grappig, ik heb net ook een video geupload en had hetzelfde! 10 ads in mijn video van bijna 30 minuten, insane! (en wow ben je al gemonetized? ik heb daar echt 3 jaar over gedaan :’( ik moet viral content gaan maken haha) (edit: dat klonk heel verbitterd haha WELL DESERVED natuurlijk!!)
Ik ga jullie video’s alleen kijken als jullie alle Ads uitzetten
never I need die 70 euro per jaar
Idem!!! Haha en ja, absurd snel hè. Het verifiëren duurde wel lang, anders had ik voor 100k views extra betaald kunnen worden. En nu afwachten of ik een one hit wonder ben of een echte YT-pro
Ha wel vet hoor. Ik heb wel eens gelezen dat ze tegenwoordig weer juist hele nieuwe kanalen een boost geven in het algoritme, dus je hebt best goede kans dat deze ook weer goed gaat
(Ik heb het zelf opgegeven haha, ik heb honderd jaar geblogd en nu gevlogd en ben er altijd net niet succesvol in geworden Maar ik houd die monetization aan voor als er toch ooit een viral video volgt hahaha.)
Ter compensatie heb ik ze allebei gewoon even op de achtergrond aan gezet om jullie een view te geven.
Real heroes don’t wear capes! Keilief dankjewel <3
Echt hoor, niks kutters dan een video met te veel reclame. Kan YouTube alsjeblieft weer terug naar een reclamefilmpje per 10 minuten
Premium is belachelijk duur en toch heb ik nooit spijt van die 14 euro per maand. Zonder is YouTube bijna net zo erg als Spotify.
Mijn beste keuze ooit. En alles kunnen downloaden en youtube music. Ik hoef niets anders meer.
Je kunt dat zelf dus instellen (als de maker van de video dan). Ik verwijder altijd meer dan de helft want het is echt insane idd, maar een andere Youtuber die ik volg (martijn doolaard) heeft van die mooie zen videos en dan komt er elke 4 minuten een schreeuwende reclame. Zo irritant
14 zou ik ook nog overwegen, maar het is hier (in belgie) 18 euro voor een individueel abonnement. Ik kijk hierdoor dus een stuk minder dan vorig jaar toen het aantal ads nog niet zo gortig was.