YouTube aanraders

Een tijdje terug heeft Josh Pieters een docu gemaakt over de Britt Crew, ik vind het zo leuk om een beetje “hoe gaat het nu” van sommigen te zien. Ik voel weer helemaal een soort liefde die ik als klein meisje ook voor deze mensen voelde. Blij om te zien dat iedereen zijn pad lijkt te hebben gevonden.

Ook wel stom dat sommige niet lijken te reageren op de aanvraag, ondanks dat ze nog wel in de spotlight staan. Ook al is dat hun goed recht natuurlijk.

Ps. Ik ben nog niet klaar dus wellicht komt er nog een twist of disclaimer.

5 likes

Huh wie zijn dit haha

5 likes

Een groep (voornamelijk) Britse youtubers die bij de eerste generatie youtube hoorde en 10+ jaar terug de youtube wereld overnamen.
Wellicht dat een aantal mensen hier ze nog wel kent.

3 likes

Jaa ken ze zeker! Ik volgde vooral marcus butler veel. En caspar lee ook, die laatste zie ik nog wel eens voorbijkomen op de tiktok van zijn vriendin/vrouw.
Interessant, ga het wel even kijken.

1 like

Oh ja deze wil ik ook nog steeds kijken! Had wel een bericht van Louise voorbij zien komen die dus niet in de docu zit. Ze vond hem achteraf heel mooi, maar deed zelf niet mee omdat die tijd voor haar blijkbaar niet altijd rozengeur en maneschijn is geweest en ze het achter zich heeft gelaten (zonder hard feelings verder). En ze durfde volgens mij ook niet zo goed omdat ze niet wist wat voor vragen ze zou krijgen.

1 like

Ah ja snap ik ook erg goed. Er komt in ieder geval een deel twee met meer gezichten nog!

1 like

Ik heb hem ook gekeken, werd er helemaal nostalgisch van! Ook grappig om die switch van Jacksgap te zien.

3 likes

https://www.youtube.com/shorts/CacLhxiO9yo

Heb haar gister ontdekt en ben echt fan van haar korte kookfilmpjes, ook leuk om veel Oost-Europese gerechten te zien. @Nomantepotante

2 likes

Haar filmpjes zijn idd leuk! En ik vind @Violet_Mry haar filmpjes grappig

https://youtube.com/shorts/XskD_TAcJjk?si=l_JzaxMgnYLorkVJ

2 likes

Mijn vriend en ik zijn fan van Tirza on Tour! Een touringbuschauffeur uit Friesland die leuke tripjes doet en deze vastlegt. Wel echt een nuchtere Fries haha.

1 like

Jaaa zij is leuk hè!

Moet dan altijd terugdenken aan mijn schoolreisjes maar wij hadden altijd van die saaie norse buschauffeurs. :rofl: Vind het juist leuk hoe Tirza altijd met de gasten om gaat, maakt zo’n busreis toch net wat specialer.

1 like

Wij hadden eens een hele leuke, tot een klasgenoot opstond en in zijn oor gingen blazen!!! Zit je in 3gym ga je dat doen. Chauffeur flipte en stopte nog net niet, rest van de reis zaten we doodstil.

1 like