Haar filmpjes zijn idd leuk! En ik vind @Violet_Mry haar filmpjes grappig
Mijn vriend en ik zijn fan van Tirza on Tour! Een touringbuschauffeur uit Friesland die leuke tripjes doet en deze vastlegt. Wel echt een nuchtere Fries haha.
Jaaa zij is leuk hè!
Moet dan altijd terugdenken aan mijn schoolreisjes maar wij hadden altijd van die saaie norse buschauffeurs. Vind het juist leuk hoe Tirza altijd met de gasten om gaat, maakt zo’n busreis toch net wat specialer.
Wij hadden eens een hele leuke, tot een klasgenoot opstond en in zijn oor gingen blazen!!! Zit je in 3gym ga je dat doen. Chauffeur flipte en stopte nog net niet, rest van de reis zaten we doodstil.
Voor alle dierenliefhebbers, ik ben echt verslaafd aan deze video’s. Het is een stel dat zo veel mogelijk honden probeert te redden die getraumatiseerd zijn en achtergelaten. Hun eigen 2 honden zijn ook zo grappig en helpen die honden heel erg om uit hun schulp te komen. Elke video is een vervolg van de voorgaande dus is echt een soort tv serie. Zo leuk!
https://www.youtube.com/@thegoldenkobefamily/videos
Heb net naar de video van average Rob en Arno the kid gekeken over de marathon de sables. Why the fuck am I crying?
Leuk. Tirza on tour gaan volgen door dit topic en ook de honden-red-filmpjes.
Op YouTube kreeg ik Ryan Mitchell aangeraden en na een paar filmpjes ook gaan volgen. Jonge gast die de K2 aan het beklimmen is. Hij is nu bij dag 9 van zijn filmpjes, dus nog goed aan te haken. Mooie beelden en fascinerend om zo die hele expeditie te volgen. Wel een aanrader. https://www.youtube.com/@RyanMitchellYT/videos
Awh ik moest ook huilen hoor! Vond het echt een mooie video. Vooral ook dat stuk van Arno die met die vrouw met kanker samenliep en later op haar wachtte.
Average rob en Arno the kid
Ja, vond ik ook super mooi. En dat hij twijfelde om verder te gaan maar toch nog vroeg aan de crew hoe het met haar ging. Rob die zich zorgen maakte over zijn broer. Ik heb die hele video bijna huilend gekeken.
En hoe mooi was die samenhang? Iedereen was zo bezorgd om elkaar en moedigde elkaar aan. Het is dat ik echt geen interesse heb in de sport, maar zou mij bijna inschrijven om dit ook te beleven.
Average Rob Marathon des Sables
Helemaal mee eens! Niet alleen hun tentgenoten moedigden hen/elkaar aan, maar ook de organisatie en anderen die ze tegenkwamen. Echt heel mooi om te zien. Heb vaak gehuild haha
Gemma Wheeler Architecture.
Ik ben echt in een rabbit hole van Jude terecht gekomen. Zulke heerlijke rustgevende en ergens relatable content!
Oh ja, love Jude!! En hij heeft hele fijne zelfspot. Ik gun het hem echt zo!
Ik ben ooit via dit topic Thomas gaan volgen die vanuit Nederland naar Amerika is verhuisd en filmpjes maakte over ‘normale dingen doen in Amerika’, ik geloof onder de naam Dutch Redneck of iets dergelijks. Was wel leuk, maar ineens was hij verdwenen en dat had ik eigenlijk niet eens zo opgemerkt, tot hij nu ineens weer terug is. Hij ging solliciteren in law enforcement en heeft daarvoor zijn kanaal moeten verwijderen, maar hij is weer terug onder de naam Thomas in the USA. Misschien relevant voor wie hem ook volgde.