Zelf sieraden maken

Super!

Ja die stonden al op de planning WHY U RUIN THE SURPRISE

1 like

Zo mooi deze kleurencombi!!

Zijn dit 4 en 3mm kralen door elkaar?
Waar heb je deze van besteld als je t zou willen delen?

Oh wat een fijne site! Maar moet je perse met een kvk bestellen ofniet zo te zien?

Ik heb macramekoord besteld voor oorbellen met macrame. Helemaal zin in.

Haha ik wist niet dat ik er al zoveel had gemaakt de afgelopen weken

13 likes

Ik zie net dat fris meedoet aan glamour day! 15% korting🥳

1 like

Minus het groen past het bij je profielfoto :grin:

2 likes

Ik heb zelf gekeken wat er nou in zo een set zit, diys van @tuula bekeken wat zij gebruikt en zo zelf samengesteld wat ik wilde hebben qua kleurtjes en benodigheden. Ben je veel goedkoper uit ook en kan je precies kiezen welke kleurtjes enzo je wilt.

1 like

Die bakjes❤

Wat voor koord gebruik je voor die armbandjes? Je kan ook een schuifknoop maken dan kan je ze gewoon zelf omdoen.

Ik zag er 1 op dr insta in de highlights!

1 like

Maar als t elastiek is kan je t ook gewoon knopen toch?

Ik heb door @tuula nog een bestelling bij kikisbeadery geplaatst.

Je zou ook bij de Fris diy setjes inspiratie kunnen opdoen en dan kijken wat je daarvoor nodig hebt. Dan kun je eventueel kralen, bedeltjes e.d kiezen die je zelf leuk vindt. Ik heb nu 2 diy setjes besteld omdat ik echt wilde proberen of ik het wel leuk vind. Wil hierna wel wat kraaltjes, elastiek draad, slotjes bij bestellen, want ik vind het leuk om te doen haha.

1 like

Weer een paar af.

19 likes

Zie alleen nu dat ze zo wel scheef gaan hangen. Dan toch maar vast met een ringetje helaas.

15 likes

Ik heb ook weer eens wat geprobeerd

7 likes

De tering, ik ga snel kralen inslaan. :money_mouth_face::money_mouth_face:

8 likes

Ik vind deze echt heel.leuk!

1 like

@tuula bedankt voor je kortingscode! Mijn schoonmoeder is volgende week jarig en die houd van armbandjes maken. Heb de vaycay DIY set besteld voor haar. :smiley:

3 likes

Misschien kun je het oogje van het oorbelhaakje door de middelste schakel steken?

Zo leuk dat dit topic nu zo hard gaat, word er zelf helemaal enthousiast van! Heb het zelf ook weer opgepakt, en heb 2 amazoniet armbandjes voor mezelf gemaakt.

21 likes