Ik zag er 1 op dr insta in de highlights!
Maar als t elastiek is kan je t ook gewoon knopen toch?
Ik heb door @tuula nog een bestelling bij kikisbeadery geplaatst.
Je zou ook bij de Fris diy setjes inspiratie kunnen opdoen en dan kijken wat je daarvoor nodig hebt. Dan kun je eventueel kralen, bedeltjes e.d kiezen die je zelf leuk vindt. Ik heb nu 2 diy setjes besteld omdat ik echt wilde proberen of ik het wel leuk vind. Wil hierna wel wat kraaltjes, elastiek draad, slotjes bij bestellen, want ik vind het leuk om te doen haha.
Ik vind deze echt heel.leuk!
@tuula bedankt voor je kortingscode! Mijn schoonmoeder is volgende week jarig en die houd van armbandjes maken. Heb de vaycay DIY set besteld voor haar.
Misschien kun je het oogje van het oorbelhaakje door de middelste schakel steken?
Zo leuk dat dit topic nu zo hard gaat, word er zelf helemaal enthousiast van! Heb het zelf ook weer opgepakt, en heb 2 amazoniet armbandjes voor mezelf gemaakt.
Goed idee! Heb met een groter kettinkje gedaan, alleen die past ook niet door het oogje.
Nu een vraagje, is het dikkere kettinkje minder mooi?
Die amazoniet is ook mooi!
Thanks!
Jammer dat het niet past. Ik vind hem met een dikkere ketting ook mooi, maar de stijl wordt wel heel anders.
Wauw!!
Wauw, dit topic gaat hard
Ik heb net mijn eerste armbandje af. Nog niet perfect, maar voor een eerste poging ben ik wel blij.
(EDIT: ik weet niet waarom deze afbeeldingen zo raar gecropt zijn?)
Kan iemand een cursus aanraden? Zou me hier graag wat meer in willen verdiepen.
Leuk! Wat wil je leren? Denk dat je met youtube een end komt.
Ik wil morgen met knijpkraaltjes aan de slag. Maar kan me niet voorstellen dat t echt blijft zitten. We gaan het meemaken😂
Had vandaag een dag waarop ik niks mocht doen van mezelf ivm pijnlijke schouder. Maar ik verveelde me zo.
Ik wil vooral techniek leren, want nu doe ik maar wat
Ik las pas na bovenstaand bandje maken dat er zoiets bestaat als knijpkraaltjes, was van plan om er morgen te gaan kopen in de winkel.
Na een mislukking met rijgdraad die heel lelijk goud is (). En vind het ook niet mooi hoe de delicas erop zitten. Toen een armbandje gemaakt met mosagaat en deze oorbellen.
Heeft iemand tips voor het maken van mooie oogjes? @ferris misschien?
ik vind jouw oogjes hier best goed gelukt hoor
Fossil Grey (Sparklinmoon
Off White-Beige (Sparklin moon)
Taupe (kiki’s)
Beige (kiki’s)
Volgens mij heten ze overlal hetzelfde! En volgens mij had ik taupe gebruikt voor de ketting