Op de sites staan de meesten ook gewoon mooi op kleurvolgorde, dus kan je venetueel nog andere toevoegen. Heb zelf ook nog bruinige kleurtjes besteld en oudroze tinten enzo, als je echt alleen kleurtjes hebt wordt het snel te schreeuwerig vind ik zelf! Kwam ik ook pas achter na de 1e bestelling haha! Heb nu ook een hele mooie gemaak met zachtroze, creme, taupe en brons
Ja precies! Had ik ook met starten dat ik naderhand dacht oh, maar dit is wel een mooie kleur maar kan ik nu niks mee haha. Heb erna dus erachteraan besteld met ook het idee van wat wil ik nou maken en hoe combineren
Volgens mij taup, blush pink, offwhite/beige en bronze! de 3mm.
Krijg vandaag als goed is ook nieuwe kleurtjes erbij en ook kraaltjes van 4 mm, kan ik mixen!
Meh hier weer niks kunnen doen. Wel veel inspiratie opgedaan op pinterest. En mn mandje alvast volgegooid bij curlysbeads.nl want die hebben vanaf 0.00 vannacht 20% korting met de code lappendag.
Sorry late reactie, maar denk dat je oogjes sowieso al supermooi rond zijn. Ik hou wel altijd mijn nagel ertussen om het rondje echt uit te laten komen op het rechte stuk. Misschien helpt dat? Of toch wat langer afknippen. Ik heb ook sommige rondjes die vet lelijk zijn, maar in zo’n ketting zie je dat minder al bij oorbellen
Yay mijn bestelling is er! In het echt zijn de kleuren mooier haha. Heb stom wit licht boven de eettafel.
Zo leuk. Ik heb ook een bestelling binnen en 2 met edelstenen, eentje met toermalijn😍, onderweg.
Dit zijn mijn creaties tot nu toe. De bovenste 2 zijn DIYs van Fris. De onderste een eigen creaties, maar hij is veel te klein

Ik had ook echt alleen nog het steentje van het elastieke armbandje op mijn pols

Yes, alles wat ik heb, komt van Fris af. Heb nog niet bij andere sites besteld haha
oof ik had de DIY set binnen van Kiki, maar volgens mij is de foto zo zwaar over bewerkt dat het niet echt overeen komt met wat je krijgt. als in, de kleuren zijn veel feller dan de afbeelding. naja het moet maar
Zo jammer is dat. Vind je t nog wel mooi?
Ja het is wel mooi maar ik had meer de kleurtjes in hoofd die op de afbeelding stonden. Het is een cadeautje, niet eens voor mezelf maar vind het wel jammer.
Mn edelstenen zijn binnen. Helaas een streng verkeerde binnen gekregen. Maar de goede worden als t goed is vandaag verzonden. En dan voel ik me een zeikerd omdat t dezelfde zijn alleen ik heb de ronde ontvangen ipv gefacetteerde en die vind ik toch wel mooier.
Nee, een soort van uitleg staat gewoon op hun website bij de desbetreffende diy pakketten. Dus je kunt het zo even opzoeken ook al heb je geen diy pakket besteld. Verder is het patroontje aan jezelf denk ik. Ik vond het knoopje leggen heel moeilijk, dus dat heb ik maar gegoogled
Oké even een vraag: hoe heb jij het elastiek geknoopt? Bij mij mislukte het haha
Hahah ik heb nu een dubbele knoop gedaan en dan beide uiteinden door het meest naastgelegen kraaltje aan elke kant gedaan en dan de uiteinden weer samengeknoopt. En als finishing touch een likje nagellak erop. Tis oprecht een klein knoopje geworden en blijft prima zitten. Het zal vast efficiënter en beter kunnen, maar ik heb niet op scouting of zeilen gezeten
Als je googled op ‘elastiek armband knopen’ krijg je ook wat voorbeelden. En ik geloof dat er hier ook een paar wat professionelere armband makers zitten
Haha ja precies zo doe ik dat ook
Haha dankje! Ik ga eens googlen en van het weekend een nieuwe poging doen.