Zelf sieraden maken

Ik wil ook zon bord maar mag even niet meer kopen. Behalve als ik nog dunne ketting vind. Wat tot nu toe onvindbaar is😭

Dames die armbandjes a la @tuula maken, hoe doen jullie dit? Is er sprake van toch een herhalend patroon? Gooien jullie de kraaltjes door elkaar? Ik krijg er echt een error van in mn hoofd terwijl ik t resultaat wel leuk vind.

1 like

Ik merk dat ik het lastig vind omdat ik allemaal zwart/grijs draag dat al mn armbandjes / kettingen op elkaar lijken…

Heb ook wat taupe kleurtjes, ga daar maar eens mee aan de slag!

Deze heb ik vandaag gemaakt. De ketting is een herhaald patroon, het armbandje niet. Ik heb nog een ander armbandje gemaakt en dat is echt totaal random, maar wel met een selectie aan kleurtjes die - vind ik - goed bij elkaar passen waardoor het niet rommelig oogt. Het helpt ook wel om je combinatie vooraf al even te maken zodat je een idee krijgt van hoe het eindresultaat eruit komt te zien.

5 likes

Zo mooi! Vooral de 5e v boven. Van welke site zijn deze?

Die roze met groene? Is toermalijn van https://www.maryedelsteensieradenenkralen.nl/
Vond ik toevallig toen ik zocht op die groene mosagaat kralen. En ze stopt ermee dus korting. Anders veel te duur.

De rest is van curlysbeads.nl zit hier ook in de stad.

1 like

Goede tips! Ga morgen kijken of ik uberhaupt kraaltjes ervoor heb. En anders heb ik pech. Want even niet meer kopen. Al heb ik net besloten zelf draadoorbellen te maken want kan maar niet vinden wat ik nodig heb. Maar moet dan wel draad bestellen. En hopen dat non tarnish ook non tarnish waarmaakt.

@Camper haha heerlijk met een zaklamp. T wordt nu echt vroeg donker. En dat wordt alleen maar erger. Hoezo dat pincet?

1 like

2 kettinkjes en 3 (elastieken) armbandjes!

Zwart/wit/grijs/zilver/zand tinten, wacht nog op bedeltjes dus daar bewaar ik de rest van mn kraaltjes voor.

6 likes

Oogjes maken gaat al beter

7 likes

Ja soms doe ik 2x precies hetzelfde maar dan wordt het alsnog niet hetzelfde.

Superschattig van je vriend.

1 like

Thanks heel mooi maar idd prijzig :sob: :sob:
Vindt r door de fotos trouwens ook moeilijk inschatten hoe groot t nou allemaal in t echt is. Anyways ben benieuwd wat je er mee gaat maken.:blush:

ooo super cute, vooral dat kraaltje in het midden!

1 like

Ik ben ook eindelijk weer lekker productief! Had echt een hele bijzondere aanvraag gekregen voor onderstaande sieraden:

Dit weer is echt perfect voor productieve avondjes🙌🏻

21 likes

Die oorbellen zijn prachtig!

1 like

Wauw heel mooi! Zeker de oorbellen! Verkoop je ook zoiets? :grinning:

Deze had ik op maat gemaakt maar kan zeker zoiets maken hoor! Kan dan in zilver of (echt) goud en kan je zelf de steentjes uitkiezen. Ik heb een mega voorraad haha.

2 likes

Heel mooi! Heb je geen instagram?

1 like

Tof! Heb je voorbeelden of een webshop/Instagram ofzo waar ik kan zien wat er mogelijk is? Of een DM :blush:

1 like

Yes heb ik! @Whoopdidoo @DavidRose
Heb even een tijdje niet veel geüpload doordat ik super druk was met werk maar heb eindelijk weer inspiratie en tijd!

En

4 likes

Ah dankjewel! Nee heb altijd veel cursussen overal en nergens gedaan. Verder vooral mezelf aanleren en veel oefenen.

Merk wel dat ik nog meer dingen zou willen leren maar gereedschap en machines zijn gewoon echt peper duur. Ben nu bezig met leren gieten😁

2 likes