Hey meiden, ik heb een vraag over de kraaltjes? Ik las veel over wisselende kwaliteit, waar kan ik kwalitatief goede kraaltjes kopen? T liefs met streepjes erop? Alvast dank!
Toho en miyuki zijn goede merken kraaltjes. Maar denk niet dat ze gestreept hebben.
Meh ik ben oorbellen aan t maken maar ook de oorbel zelf aan t maken van draad. Maar t lukt nog niet zoals ik wil. Iemand enig idee ook hoe ik sneller kan testen of de kleurlaag ook goed blijft? Ze zeggen dat t non tarnish is, maar ja of t ook zo is.
Maar weer wat oorbellen gemaakt. Wil langzaam een voorraadje bouwen om dadelijk misschien te verkopen.
Zelf iets maken en dan een week of 4 dag en nacht dragen ook in de douche. En dan kijken of het mooi blijft
Ik hoopte op iets sneller, heel vaak wassen ofzo. Ga snachts ook geen ringen in doen, heb daar hele bloederige visioenen bij😂 En op zich verkleurt t bij mij heel snel, al na een paar dagen als t niet goed is.
Of je legt het elke dag een uur in een bakje water. En dan na een paar dagen kijken of er al wat slijt
Weet niet of t helpt maar soms is t handig als t goldplated is om te kijken hoe dik? Dus hoeveel laag micron. Goldfilled heeft meestal een hele dikke goldplated laag en slijt daardoor ook veel minder snel maar is meestal wel duurder. Hangt er natuurlijk ook van af waar het basismateriaal van is gemaakt.
Heb je dat rechter armbandje ook zelf gemaakt? Zo ja wat is de afmeting van het jasseron?
Yes! Die ketting zelf koop je zo maar wel slotje etc eraan gezet. Het zijn 2 armbandjes, ankercollier. 1 van 1.0mm en 1 van 1.2mm.
Waar koop je het? Ik kan geen dun ketting vinden.
Ja ook heel leuk om te doen!
Heel leuk! Zou ze allemaal wel willen hebben haha!
Bij groothandels als Bijou Moderne of Herens
Frissieraden heeft 10% korting tm de 16e.
Ik volg een insta account van een meisje rond de 15 jaar denk ik. En die verkoopt dus sieradenonderdelen heel goedkoop. Ook die oorbelringetjes hierboven voor 35 cent per paar. Ze zegt rvs maar dat kan eigenlijk niet want volgens mij zijn die bij de groothandel nog duurder en zelfs met aliexpress kom je op 27 cent per paar. Daarnaast zegt ze niet verantwoordelijk te zijn voor postnl fouten. Nu heb ik geleerd van @tuula dat als je je als bedrijf gedraagt dat niet mag (ze heeft ook een .nl site). En moet zo op mn handen zitten dat ik geen berichtje stuur.
Moest gewoon even mn frustratie kwijt.
Misschien zoiets Zoals deze
Je hebt ook een magnetische sluiting optie (als hij geen pacemaker oid heeft). Dit doe ik zelf vaak, heb problemen met m’n motoriek.