Ja Jasseron bestaat niet in 1mm, ankercoller of gourmet wel. Maar het is Herens en Herens in Schoonhoven.
Ja dat kan je inderdaad vrij gemakkelijk aanpassen zelf! Mocht het niet zelf lukken kunnen wij misschien hier iets voor je betekenen?
Mijn creaties van de laatste tijd!! Vind het heel leuk om kersjes en bloementjes te maken, en parels te gebruiken.
Thanks! Ja is inderdaad moeilijk in te schatten. Bij een paar bloemetjes reken ik 15 cm erbij, maar heel veel bloemetjes achter elkaar wel echt 2 x zoveel draad, zit dan echt in het begin met een mega stuk draad te werken.
Oke het plan is morgen wat dingen te gaan maken. Armbandjes zonder verlengkettinkje zijn denk ik mooier maar ook lastiger want wat is een goede maat. Lees overal 17/18cm maar heb geen idee. Ben zelf dik dus geen idee😂
Zo leuk zijn ze!
Misschien maak ik ze inderdaad iets groter en iets eraf halen kan altijd. En op maat maken natuurlijk ook! Iedereen zegt ook wat anders. Denk dat ik op 19cm ga zitten.
Ben stiekem wel jaloers op je hoor! En ook op de mate van georganiseerd zijn van al je bakjes.
Volgens mij gewoon natuursteen. Niet echt mineraal ofzo. https://www.sparklinmoon.nl/product/natuursteen-impression-jasper-light-blue/ deze.
@tuula jaloers op je georganiseerdheid. En succes.
Die helemaal rechts, heb jij het materiaal om die ook in zilver te maken?
Ze staan vaak onder natuursteen rechthoekjes, tubes of cuboid.
Als je die ringetjes ook in zilver hebt, wil je me dan even een pb sturen?
Wat een productief dagje moest worden werd wat minder productief. Ben al door mn ketting heen. Al moet ik volgens mij nog ergens een meter hebben maar mijn naam is niet @tuula dus ik kan het niet vinden. Mn goudkleurige oorhaakjes zijn nu ook op.
Wel deze gemaakt
Met rozenkwarts.
Heeel mooi!
Dankje!
Bestelling binnen🎉 en t jasseron is mooi fijn, superblij mee. Heb ook andere besteld (nee ik heb geen zelfbeheersing). En die is alleen iets dikker qua schakeltjes. Dus ik ga hoop dat die even fijn is want daar heb ik allebei tien meter van besteld.
Dit vind ik echt supermooi!
Eerste armbandje gemaakt en heb super veel nieuwe kleuren dus ga kijken wat ik nu allemaal wil maken.
Heel erg mooi! Mooie kraaltjes ook. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt en welk type/grootte dat is?
Dankje! Ik heb ze op Kiki’s Beadery gekocht, een mix van rocailles 3mm en 4mm.
Heb je nog wel verlengkettinkjes? Dan kan je ze voorlopig toch om! Als je no buy over is overnieuw maken op de juiste lengte