Zelf sieraden maken

Oeh graag! Als je wil, altijd leuk om nieuwe shops te zien.

Nieuwe constructie voor foto’s te maken inclusief achtergrondjes. Al komen dr achtergrondjes door mn moeders hobby maar toch misschien wel leuk.

8 likes

Ja graag! Zoek me soms rot

GemstoneDirectUK en 123perles. Ik zoek meestal op exact datgene wat ik wil hebben, en dan liefst binnen de EU vanwege importkosten. En dan net zo lang zoeken tot ik een shop heb gevonden die me goed/betrouwbaar lijkt, waar de verzendkosten niet te hoog zijn, en liefst ook waar ze meer dingen hebben die ik wil bestellen. Maar het is wel echt een speurtocht af en toe :sweat_smile:

3 likes

Als je uit Engeland bestelt moet je nu ook import betalen Het is echt zo vervelend nu

Ja echt zo kut! Ik had expres ruim op tijd besteld om dat voor te zijn, maar toen ging alles mis :frowning:

Gelukkig wel alleen btw, bedrag is onder de 150 euro voor invoerkosten!

1 like

Ik dacht vanaf jullie ook gewoon de EU. Dat zou wel kut zijn want dan gaan alle prijzen omhoog toch.

Inderdaad gewoon even laten dan! Stuur ze masr door naar mij😉

1 like

Mag ik weten waar je deze creolen en kralen vandaan hebt? Ben al een tijd op zoek online in de wirwar van de vele maten en creolen, ik zoek hele dunne!

Oorbellen kun je bij sayila vinden https://www.sayila.nl/kralen/roestvrijstalen-oorringen-30mm-07mm-dik-d33420/si/67395 zijn wel vrij donker in vergelijking tot zilver. Weet ook niet of die van de foto deze zijn.

De kralen zijn rozenkwarts besteld bij curlybeads.nl mn favo winkeltje en zit hier in de stad. Gewone facetkralen zijn ook leuk, die hebben ze ook.

Ah ja thanks, daar heb ik wel eerder besteld maar vind het online toch heel lastig zien

Ok dus onder de 150 alleen btw over het totaal bedrag? En hoe dan? Moet je je pakje dan ergens halen?

Gisteren nog een kaart gekregen van postnl. Onder de wolkjes staat het adres waar ik heen moest om het op te halen.

Mn bestelling qas 25 euro en kwam vanuit Australië.

1 like

Naar wat ik heb begrepen, betaal je btw over het gehele bedrag incl. verzendkosten. Hoeveel dat is, hangt af van de producten die je hebt besteld. Je moet het dan betalen bij de bezorger.

Oh @anon44347600, moet je het dan altijd ophalen? Of had je zelf gekozen voor een ophaalpunt?

1 like

Oeh dat weet ik niet…
Ik had op Etsy mijn eigen adres natuurlijk opgegeven.
Maar als ik moest bijbetalen heb ik dat altijd via zo’n kaart thuis te horen gekregen en dan wel altijd ophalen.

Maar ik durf echt niet te zeggen of dat zo standaard is!
Kan me wel voorstellen dat niet elke postbode een pinapparaat bij zich heeft…

Ja nu je het zegt… Ik heb die ene keer dat ik moest bij betalen dat aan de deur moeten doen, maar inderdaad logisch dat dat niet altijd kan.

Volgens mij betaal je btw + kosten van postnl en die zijn iets van 13 euro ofzo.

Je betaalt invoerkosten boven de 22 euro exclusief verzenden vanuit niet-EU landen. Je betaalt altijd 13 euro afhandelingskosten + BTW.

Bij PostNL haal je pakketjes met invoerkosten altijd af bij een pakketpunt. Bij sommige andere bedrijven kun je online betalen of bij aflevering.

1 like

Ok en vanaf 1 juli dus echt over elk bedrag onder de 22 euro. Das wel jammer haha

Yes ik heb eindelijk het armbandje wat ik wilde.

12 likes

Mooi! Zijn dat van die “dubbele” kralen?