Zelf sieraden maken

Ja klopt! Miyuki tila’s zijn het.

Ik vind ze zo leuk. Ze staan op etsy dus hopelijk vinden anderen ze ook leuk😂

6 likes

Door jullie ook wel weer zin om aan de slag te gaan,had best wat dingen op Etsy staan maar liep niet echt terwijl ik ze zelf vet leuk vond haha. Bestelde vaak bij een NL kralenshop, waren altijd snel met leveren en leuke bedels. Was wel even in een dip omdat het niet echt liep na al die moeite en ben ook altijd bang dat spullen snel verkleuren en ik daar dan gezeur van krijg ofzo dus misschien ook eens kijken naar die goldfilled materialen.

1 like

Ben zo blij met deze. Ben alleen echt niet tevreden met mn foto’s maar t is zo lastig nu de winkels dicht zijn om er wat anders van te maken.

14 likes

Oh die bovenste zijn leuk!! Ik durf alleen geen grote oorbellen te dragen nu met de grijpgrage handjes van mijn peuter :sob:

Ze zijn niet heel groot! Maar wel interressant voor een peuter denk ik😂

Jeej, ik heb gisteren weer wat nieuws gemaakt, een dubbele zilveren chain om in je oor te dragen icm een piercing:

Voor dit idee:

Ziet er wellicht niet heel spectaculair uit maar is wel heel lastig om te solderen, laat staan netjes, dus ik ben heel trots. En lekker shiny gepolijst :heart_eyes:

Nu weer verder met het maken van een zilveren ring met chalcedoon. Kan niet wachten tot ik al mijn stenen binnen heb om al mijn ideeën uit te werken.

17 likes

Doe je m dan gewoon om de piercing heen en die dan in je oor?

Die rechter is minder oranje dan dat ie nu lijkt. Maar meer mosterdgeel. Het is de kleur hawthorne van miyuki maar zag dat ie op google ook vrij oranje is.

7 likes

Ja daar vrees ik ook voor :joy: Hij vind de “gele” van je laatste foto wel heel mooi, zei hij!

Ik ben zelf vandaag een beetje aan het fotograferen geweest voor de etsy shop die ik wil openen, maar dat is niet mijn sterkste punt. Moet ook nog heel veel uitzoeken en policies schrijven, en ik heb daar zooo geen zin in :sweat_smile: Ik wil gewoon mooie dingen maken die zichzelf verkopen, zonder al die rompslomp…

7 likes

Oeh hele mooie dingetjes. We worden concurrenten😂 Hele mooie standaard ook. Ik struggle ook echt met foto’s en helemaal in dit donkere weer.

Die ketting is ook echt :heart_eyes:

Het werkt zo :blush::
afbeelding

1. Het kettinkje
  2. Het staafje
  3. Een oor met alles ‘geïnstalleerd’

Het staafje wordt door de oogjes van het kettinkje gedaan, waardoor je dus altijd kunt wisselen van staafje, end of plek. Dus zo kun je altijd je eigen unieke combinatie maken.

Heb vandaag ook bijna de ring afgekregen met zilver en chalcedoon:

Moet nog afgewerkt worden en goed gezet worden enzo.

10 likes

Ja zo had ik m in mn hoofd ja! Leuk!

1 like

Beetje late reactie maar ik heb wel wat ringen gemaakt!

Die ring aan je middelvinger is prachtig! Wat voor steen is dat? Amber of barnsteen? Of heel iets anders.
Hoe lang ben je met zoiets bezig eigenlijk.

Thanks! Dat is een Padparadscha saffier.

Pfoe ik ben nog heel langzaam dus denk dat ik er zeker 6-8 uur over doe.

1 like

Deze zijn verkocht via etsy🎉

16 likes

Ik ben helemaal enthousiast geworden door dit topic dus ik heb inmiddels zelf kraaltjes gekocht. Ben er vanmiddag lekker mee bezig geweest al, vond het superleuk om te doen maar moet nog wel even een beetje wennen. Die knijpkraaltjes zijn echt lastig en ik heb m’n armbandjes perongeluk ook veel te groot gemaakt haha.

Wel echt heel leuk zo al die kleurtjes en bedeltjes haha.

13 likes

Love die namen van miyuki ook altijd.

Ik vind trouwens ongelijke kraaltjes echt vreselijk. Weet niet waarom. Dus love miyuki ook al zijn die ook niet 100% gelijk.

1 like

Gaat het goed met je @tuula ?
Misschien vindt je het vervelend als ik het je vraag, maar ik zie je hier nooit meer voorbij komen. Kan wezen dat je er (even) geen zin meer in hebt, dat is ook okay natuurlijk. Mis alleen je foto’s :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Whoopdidoo zou ik je etsy mogen? Vind je foto’s en sieraden heel mooi en zou graag even willen spieken

1 like

Mn etsy is echt nog niet ready om vrij op t wereldwijde web te staan😂. Ik ga morgen echt een to do lijst opstellen. Heb genoeg sieraden wel maar ben zo niet tevreden over de fotos dat t meeste nog niet op etsy staan. Op mn insta staat meer. Maar beetje t zelfde verhaal. Mn insta is @mooi.van.an mn etsy ook maar zonder puntjes..

@tuula hoe krijg jij in deze donkere tijden nog goede foto’s. Ik heb ook zo vaak dat de kleuren niet overeen komen. Zo frusterend.

Heb een programma gekocht om dingen te ontwerpen. Meer qua tekenen (wat ik niet kan) maar je kan er ook pdfjes mee maken (voor al mn haakpatronen​:joy:). En als dat bevalt ga ik misschien ook de photoshopversie kopen van t programma. Misschien dat dat helpt. Maar ik wil gewoon klik mooie foto :sob:

1 like