Mensen die wel eens sieraden verkopen, hebben jullie handschoentjes aan bij het maken van sieraden? Zag t op tiktok. Vroeg waarom, ja vanwege corona en dan krijg je geen vingerafdrukken erop. Nu vraag ik me af of ik dan zo raar ben of dat t een aanstellerig tiktok ding is. Ik denk t laatste. Maar toch.
Echt aanstelleritis Als iemand er echt vies en bang van is maakt die het zelf ff schoon met n doekje.
Ik heb weer een bult stenen binnen gekregen, en ben zó blij heb ff de highlights op de foto gezet:
Aardbeienkwarts cabochon
Amethyst rose cut
Peer labradoriet met gouden flash
Cabochon regenboog maansteen
Druppel rutielkwarts
Rosecut prehniet
Ah zo mooi! Ik wilde nog zeggen welke ik mooi vond maar vind ze allemaal mooi.
Ik had gister ook weer nieuwe kralen binnen.
Ik ben altijd zo jaloers op jouw foto’s. Ben as we speak achtergronden witter aan t maken voor mijne. Ik vind gewoon niks mooi genoeg.
Wat een mooie!
Dankjewel!
Ik heb ook al over zoiets lopen denken. Alleen dan nog met wat er aan. En dan wel met een knopje al meteen
.Bovenste 2 staan nu op etsy en insta❤
Ik heb een tijdvak geboekt voor mn kralenwinkeltje . Dinsdag 11.00. De hele winkel voor mezelf. Moet ik een vlog voor jullie maken
Mooi foto’s zo met die zwarte achtergrond!
Even een voorproefje van de winkel
https://www.instagram.com/p/CL1lMS_jVeU/?igshid=mucedwi5vu2o
Ben begonnen met de jongerentrend om van ijzerdraad en kralen ringen te maken. Ik maak ze gewoon voor mezelf, maar vind het zo relaxt om ze te maken! Ze zien er ook allemaal anders uit haha
Heel mooi!
Knap!!
Iemand van hier vroeg of ik iets kon maken en ik had t niet. Dus ik ging zoeken. En tegelijkertijd kreeg ik door dr vraag allemaal andere ideeën. Dus uiteraard heb ik weer van alles besteld. Goed businessmodel. Not .
Koopziek plus een hobby gaan zo niet samen.
Maar oa deze komen mijn kant op
Kijk ze shinen.
Ik heb t ook al met de stainless steel. Maar waarschijnlijk heb je voor die gold plated wel minder betaald? Als je het er duidelijk bij vermeld is t de klant haar keus. Maar zelf zou ik dat er niet voor betalen. Persoonlijk zou ik dan voor goldfilled gaan. Maar dat is toch wel behoorlijk duur.
Haha ik had even een deja vu momentje, maar hier hadden we het gisteren op insta over
Ik zou er zelf m’n vingers niet aan willen branden, heb al nachtmerries over brekend garen en kralen die over de grond rollen…
dit heb ik een keer gehad met een duur armbandje uit zo’n spiriwiriwinkel, en toen werd me verteld dat ik verkeerde energie had